Het Grote incoming topic Deel VIII

Dan toch deze incoming, als ik de T&T mag geloven morgen binnen. Benieuwd hoe deze zich verhoudt tegenover de BigEye die ik eerder eens heb gehad. Soortgelijke lug-to-lug en ongeveer dezelfde dikte. Naast mijn FC leuk om eens nieuwe merken te proberen:

29 likes

Zeer geslaagd model! 43mm vind ik wel fors. Ik ben benieuwd naar je ervaringen er straks mee!

Deze zojuist binnen gekregen van Wesley @watchpouch. Erg mooi gemaakt, vakwerk!!

11 likes

is het die van marktplaats?

1 like

Yes!

1 like

mooi man prijs was ook netjes,ben benieuwd of hij bevalt

1 like

Zeker! Ik ook. En anders snel weer in het blauwe gedeelte :wink:

1 like

En hij is binnen. Ik snap de waardering nu voor dit merk. :heart_eyes:

Draagt meer een 42mm dan een 40mm. Lekker!

Sorry voor het slechte licht. Betere foto’s komen deze dagen.

28 likes

Mooi! Hij kan heel wat bandjes aan alleszins. De mooiste tot nu toe vind ik donkerblauwe saffiano. Kleurt goed bij de blauwe wijzers :slight_smile:

Geniet ervan! :+1:

1 like

Dank je! Ik ga zeker op zoek naar een leuke band voor deze topper. Er zat een nieuwe gewoven band van Nomos zelf bij. Een beetje te zomers voor nu. Ik denk dat een blauwe seatbelt nato ook mooi zou staan.

Verraderlijk bij horloges met zo’n dunne bezel. Gelukkig past hij perfect, gefeliciteerd!

1 like

Dank je! Hij ligt erg lekker op mijn 20.5 cm pols.

1 like

Kwam langs Roermond :see_no_evil::see_no_evil: ik zei nog zo niet stoppen :grimacing::grimacing:

23 likes

Gefeliciteerd! Ik had niet verwacht dat ze deze nog steeds hebben. Zo jammer dat ze volledig zijn gestopt met de Colt. :v: Domme keuze van Breitling.

4 likes

Gave colt

1 like

Mooie wijzerplaat :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd :muscle:t3:

1 like

Ze hadden er bij de outlet nog een paar gekregen maar ze gingen heel rap zeiden ze. Nu hebben ze er nog maar 1 :grimacing::grimacing:.

2 likes

Mag ik vragen: wat moet t kosten?

€2310

1 like