Thanks!
Mooie prijs.
Gefeliciteerd! Mooi horloge en nette prijs. Dat is nog eens leuk shoppen.
Proficiat! Nu de stickers nog van de lugs
Mooi horloge zeg
Die zie je hier niet vaak.
Stickers zijn er nu af
Prachtig horloge!
Afwerking schijnt ook heel goed te zijn.
Geniet er van
Huh…twee oudjes of…? Wat heb ik gemist…
Super Jasper. Deze 65 is te mooi om te laten schieten Ik heb hem ook besteld via onze eigen @OrisBoutiqueAmsterdam
Hah nee dat is de nieuwe Fratello x Oris LE, vanaf vandaag te bestellen. Het idee is dat ze het oudje van vroeger nagemaakt hebben, maar dat in een hedendaags formaat. Feit dat je denkt dat het 2 oudjes zijn is doel geslaagt lijkt me
【F】 Available Now: Oris Divers Sixty-Five Fratello Limited Edition (fratellowatches.com)
Groot gelijk!
Oh wat een leuk idee voor een Limited! Mooie NA Jasper.
Dankje! Hij mag mijn BB58 vervangen, die heeft lang genoeg dienst gedaan
En deze is stiekem gewoon leuker, zeker op de Oris tropic
Absoluut. De Sixty-five blijft voor mij nog steeds het leukste nieuwe model horloge uitgebracht in de afgelopen jaren…met de BB58 als tweede.
Nog geen perfecte match gehad wat betreft een horloge met integrated bracelet… de Earnshaw (koop dan, in het blauw!) is met z’n 40mm te groot voor m’n 17cm pols…
Lang gekeken naar de PRX Powermatic 80, maar twijfel over de maat (denk weer te groot) en kleurenpallet net niet spannend genoeg…
De Citizen dan, toch? Vriendelijk geprijsd, leuke kleuren: klaar! Nee, ook niet: vrees dat ik er heel snel op uitgekeken zal zijn…
Nee, we are going Dutch!! 37mm, rectangular vorm, Cotes de Genève wijzerplaat in een spannende kleur… zoals Fabrizio Romano zou zeggen: let’s gooooooo:
Cool die Maen
Met of zonder datum besteld?
Heel tof! Wel de no date mag ik hopen!?
Oe tof! Ben benieuwd, goed gevonden!