Het Grote incoming topic Deel VIII

Geinig! Ik heb ooit eens in een opwelling ook dit model uit de US of A gekocht. Nooit meer wat van weer gehoord of gezien.

Scherp kerel!!

20 likes

Erg geslaagd! Ps kwam 'm net tegen op IG en de typische cijfers en kleuren combi kwamen mij bekend voor…vandaar. :grin:

Leuke vondst weer man. :ok_hand:

2 likes

Ik heb hem in het zilver. Misschien wel het meeste waar voor je geld-horloge ooit :+1:

1 like

Ik verwacht ‘m deze week. Ik kreeg plotseling behoefte aan een tegenhanger voor m’n overwegend meer dressy horloges, en heb m’n pre bond inmiddels verkocht.

29 likes

Gezien in zijn oudere broertje in de tuin ben kwijtgeraakt (of de kinderen hem in de prullenbak hebben gegooid tijdens het spelen) toch maar weer eentje besteld, de nieuwere met Bluetooth en solar. Voor in de tuin/vakantie/zwemmen/slecht weer.

12 likes

Kek kleurtje!

1 like

Ik heb nog een obscure voor je.

Screenshot 2022-12-05 at 10.39.48

2 likes

NOS bandje voor m’n A282

Deze dus. Zit nog het originele bandje op, maar die is zo gaar als boter. En een ongebruikelijke taper dus niks universeels te koop als je de originele gesp wilt blijven gebruiken :sunglasses:

11 likes

Mooi! Ik zat ook in de dresserzone maar zit nu meer te kijken naar ouwe skin divers. Smaak verandert. Wel zonde van de pre bond (krijg je spijt van :grimacing:)

1 like

Poe…nee je maakt het Daffie toch echt té moeilijk op een maandagochtend… :smirk:

1 like

Nog een tipje dan.

image

De clou is kleerhanger.

3 likes

Incoming

:grin:

24 likes

Heel gaaf! :+1:

1 like

Kleerhanger

:+1:

2 likes

As in, dresser?

Wat heb ik gewonnen?

11 likes

Ik moet aan zoiets denken.

Edit: oh, wacht. @SpringDrive had 'm al geraden. :sweat_smile:
Maar, ik zat wel in de goede richting! :grin:

9 likes

Hahahaha… Daar gaan we het volgende week over hebben. :slight_smile:

Nou, nee, gewoon, dat is de vorm zeven die Excelsior Park gebruikte. En de vier trouwens ook.

Zelfs hun sub-brands deden dat:

7 likes

:joy::joy:

1 like

Zit echt te veel op dit forum… ik herinnerde me iets van het battle topic.

:+1:t2: TBC, maar 2022 zekers

2 likes