Het Grote incoming topic Deel VIII

Is een quartz Galbée 29mm als ik me niet vergis.

2 likes

tenor

Nice! :wink:

1 like

Klopt, maar door de kastvorm en geïntegreerde band is dat een prima formaat. Ik heb die van HandaVinci wel eens omgehad.

1 like

Lijkt me ook, want l2l is 41mm dacht ik. Mooie maat.Dus laat die ‘maar’ maar weg hoor. :wink:

1 like

Een beetje van beide. GS heeft de gewoonte om kasten gemaakt voor stalen banden te voorzien van vrij diepe lug holes. Zo zijn de endlinks gemakkelijker te verwijderen, maar vallen leren banden niet altijd mooi :blush:

38 likes

Gaaf Dan! Een one-piece bleek toch te weinig :wink:?

2 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan :+1::+1::+1:

1 like

Hmmm :thinking:
We gaan het zien. Ik vond het in deze video er wel fraai uitzien op leer. Ik heb zelf ook niet zo’n moeite met dunnere bandjes op dikkere lugs. Het omgekeerde daarentegen :nauseated_face:. Daar staan strenge straffen op van de bandenpolitie (toch @septentrio ?)

Qua kleur lijkt zo ongeveer alles mooi te staan wat ik er tegenaan houd; groen, blauw, zwart, bruin…

:pray: Wilko!

2 likes

Minder nieuws opgevolgd door leuk nieuws:

Pre-order voor de Aquastar Deepstar II geannuleerd: de kleur wijzerplaat bleek toch heel anders te zijn dan de renders die men gebruikt heeft bij de lancering (foei!)… Jammer!!

Leuk nieuws:

Ik was al een tijdje op zoek naar een bronzen horloge. De Oris Big Crown Pointer Date 80th Anniversary Edition stond op 1, want de combi bronzen case en groene wijzerplaat is voor mij de ideale match:

Toch keek ik ook nog steeds rond, op zoek naar iets anders. Ik denk omdat ik de Oris BC PD al eerder heb gehad, in de Cervo Volante uitvoering (en het is altijd leuk om iets nieuws te ontdekken):

Paar weken geleden kwam ik de Montblanc 1858 tegen op Schiphol, was positief verrast:

En laat dat model nou een Limited Edition hebben met een bronzen case en groene wijzerplaat:

Ja, zo lullen we als flipperaar alles recht :laughing:

40 likes

Vrijdag besteld , vandaag binnen. Mooie afwerking voor de prijs.

Comfortabele band. Redelijk gewicht van 107 gram geloof ik. Voelt dus niet te iel aan. Ben er blij mee.

Bandje rammelt bijna niet. Gepolijste midden schakels gepolijste kast. Ik zou niet zeggen dat hij 50 euro kostte.

De kleur ziet er ook beter uit in het echt dan op de foto’s van Casio. Al met al , leuke aankoop .

21 likes

Deze:

Voor deze:

40 likes

Erg leuk! Wanneer verwacht je het horloge binnen te krijgen?

Damn, dat is echt een topper zeg!! Proficiat en alvast veel draagplezier!

1 like

Wanne klatsert, jonge! Klasse 🤸💪

1 like

Geweldig mooi!

1 like

Lekker!
Veel plezier met deze INA :sweat_smile:

1 like

Hahaha, tja inmiddels ook nog een Squale Y1545 30atmos gekocht hoor .
Die Squale nu dus weer geruild voor deze Seiko :stuck_out_tongue_closed_eyes: :upside_down_face: :wink:

2 likes

Gaaf, waar heb je hem gevonden?

1 like

Die is zooooo tof :ok_hand:

1 like