Niet nodig…. Hij is echt tof!!
Gefeliciteerd Cihan. Gaaf horloge.
Vet hoor deze
Hmm, heb het lang volgehouden wat betreft niet zelf wat kopen met mijn eigen tip in topic “aanbiedingen”… Maar uiteraard keihard gefaald in the end:
Na het debacle met de Aquastar Deepstar II toch een mooie champagne dial incoming!
O wat dan?
Aquastar kwam met een geweldige versie van de Deepstar II, genaamd vintage silver. Of ik even wilde dokken voor een pre-order. Jazeker!
Maar een dag later meer foto’s op de site, waaronder deze render:
Uhm, totaal andere plaat leek mij, dus bij navraag bleek dat het toch echt meer naar de tweede foto zou gaan neigen…
Echt balen en naar mijn mening ook echt kwalijk van Aquastar. Dus helaas moeten annuleren…
Lekker dan, wilde net zeggen “wat een ontzettend mooi ding”…
OT: incoming, thanks @Cihanski voor de tip. Ik zou aan alle kopers een euro vindersloon vragen, dan kan je ook wat bij die Timco toko scoren
Jaaa heel anders idd.
Stuur je zo een tikkie vriend
Ah die had ik gemist! Goede keuze
Alvast excuses voor het wat lange verhaal…
Zoals jullie wellicht al wisten via een posting van een week of drie geleden twee Rolexxen opgehaald in Rotterdam, echter die van mijn zoon was de band toch iets te lang en wilde een schakel ertussenuit laten halen.
Afgelopen weekend wilde ik ook voor mijn vrouw de juwelenset ophalen bij S&C voor de kerst, dit als waardering voor alles wat ze heeft gedaan na het overlijden van mijn ouders het afgelopen jaar, dus eerst S&C bezocht, gelijk even een speedmaster gepast… mwha de saphire ja het glas houd me elke keer tegen naast de prijs vergeleken met Shiphol, ook de Cartier Santos large gepast mooi classie, maar past niet zo bij me. Daarna Tudor black bay chrono zwart reversed panda wanneer om… prachtig hoor maar pakte me niet.
Ik kon helaas door werk niet bij de opening van de IWC boutique aanwezig zijn, aangezien we er toch waren en mijn vaste contact (Tijmen) ook die dag werkte besloten even binnen te lopen en rond te kijken… yeah right, MarkXVIII meegepakt voor mijn vrouw, nu onder de boom… dus nog geen foto en gelijk maar de nieuwe pilot chrono 43mm besteld met stalen band, schijnt op bestelling te zijn ivm de grote vraag, gelijk de leren band erbij besteld ideaal met het snelwissel systeem.
waarom IWC, hmm weet niet echt was impuls, de 41mm gepast en klikte meteen. heb wel een soort van voorkeur voor IWC door de ervaring met mijn andere IWC. De bandwissel mogelijkheid en de fijnafstelling is toch wel één van de beste op dit moment verkrijgbaar, denk zelfs nog iets beter dan de glidelock van Rolex.
Nu maar wachten op zijn telefoontje… hoop nog voor de kerst uiteraard.
Gelijk op de lijst gezet voor een IWC fabrieks bezoek, en aangemeld voor de eerstvolgende masterclass samen met mijn zoon.
Leuke vooruitzichten voor 2023.
Keep You all posted.
Groet Leen.
Maar die zeuve vijf jonge, da’s geen echte knoepert …
Nice!