Het Grote incoming topic Deel VIII

ik heb altijd al een zwak voor Connies en een pie pan heb ik nog niet gehad. Mijn doel is om een paar leuke modellen bijeen te verzamelen.

Ik hoop dat hij zo mooi is als op de foto’s, de verkoper zegt dat ik niet teleurgesteld zou mogen zijn. Het is een 18k exemplaar :blush:

6 likes

Klinkt goed! Ik ben benieuwd! Ik draag mijn C-shape best vaak. Zo’n pie pan vind ik ook erg mooi, al vind ik de wijzers nog steeds te kort. Misschien ga ik nog wel eens op jacht, al heb ik tegen mijn vrouw gezegd me tegen te houden als ik weer achter vintage aan ga. :grin:

1 like

Dat snap ik, die dragen ook groot en heerlijk comfortabel :blush:

Het hoort bij de charme en het klopt wel tov de minute track. Ik ben vooral benieuwd hoe zo’n pie pan met het licht gaat spelen, dat zou de korte wijzers moeten goedmaken normaal.

Je hebt ook de versie met platte wijzerplaat en langere wijzers… Maar dan is’t weer geen pie pan natuurlijk :thinking:

2 likes

Dat is een tof ding Willem! :+1:

1 like

Nieuwe horloges Seiko.:boom::fire:

https://www.instagram.com/p/CnA8X8Bv2ga/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Incoming!

De Breitling Chronomat 36mm. Duurt nog een paar weekjes, maar hij is besteld en betaald :slight_smile: Voeg dit jaar dus als het goed is beide opties uit mijn battle toe aan de collectie.

Fotos van anderen op het forum btw, ter inspiratie.

63 likes

Cool!

2 likes

Heel tof. Waarom kiezen :wink: gewoon de tofste nomos en deze mooie Breitling :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Thanks!

Haha precies :wink:

Er zal wel wat weg moeten hoor. Denk dat de Aquastar het nest gaat verlaten.

4 likes

2023 maar effe goed beginnen.
Fotocredits Fratello.

124 likes

Potver…Wat een ding.:star_struck:

1 like

Lekker man!

Ben benieuwd of je de band niet te bling vindt, dat hield mij een beetje tegen. Maar ik ben ook saai :laughing:

Neee :scream:

1 like

Jawel. :nerd_face::+1:

2 likes

Vet man!

1 like

Damn das vet.

1 like

Lol, ik dacht wat staat daar nou. :rofl::rofl::rofl:

1 like

:joy::joy::joy:

1 like

Tof die twee kleuren op de rehaut voor dag en nacht. Is ie er al?

1 like

Oef wat ontzettend gaaf! Benieuwd naar het uitgebreide NA topic als je hem hebt! :raised_hands:t2:

1 like