Damn Bor, je bent op dreef! Ben benieuwd naar een NA (en een vergelijking met bijvoorbeeld de Serica) met meer foto’s. Van harte
Hij is binnen! Wat een bijzonder fraai horloge. Ook de band is een kunstwerk met de verzonken vlindersluiting. Nu nog ff uitvogelen hoe ik hem op maat moet maken…iemand een idee hoe deze banden werken?
Dat is allemaal relatief maar een 2de hypotheek heb je niet nodig gelukkig.
Geen idee hoe je de band kan inkorten maar wat een fantastisch horloge
Gaaf!!
You’ll need a punch to adjust bracelet size and it’s normal center-link sleeve and pin setup.
Schitterend! Dik jaloers hier!
denk dat je die pinnetjes eruit moet duwen met zo bandentool
En binnen. Hoe is de staat. Tsja, zoals mijn eega al zei, eindelijk een blijver die IK leuk vindt. Uiteraard omdat er geen doos en papieren bij zitten.
De eerste fotos.
De vraag is of ik met mijn GS-blik voor mezelf een limited Presage voor toch een schijntje een kans wil geven.
Even getest en uurwerk loopt tandjes precies. Alle waarden optimaal en een afwijking binnen COSC normen.
Tsja, als ik het horloge nieuw gekocht had en frequent een half jaar gedragen zou ik dit denk ik ook zien.
Maar, en slecht op de foto te krijgen maar wel voelbaar, twee pitjes op de linkerboven lug.
Maar goed. Eerlijk, bij dragen zie er dus weer niks van. Dus staat: niet mint, bezel gebruikssporen en haarlijntjes op een kleine plek.
Ik denk dat ik er wel mee kan leven.
Als “gewone” horlogedrager zou ik het allemaal niet zien.
Gefeliciteerd Jaco. Een mooie blijver
Haha, ja. Hij stond sowieso al heel lang op mijn lijstje. En ik wilde gaan afbouwen.
. Niet dus.
Van harte proficiat!! Prachtig horloge!
Lekker! Geniet ervan.
Dank allen!
De apparatuur heb ik wel maar voordat ik aan de slag ga wilde ik even zeker weten wat de constructie is bij deze. Ging bij mijn Cartier ook bijna mis
Zo te zien ga je goed beslagen ten ijs
Gelukt! Maar liefst 6 schakels ertussenuit 🫣
Wat ben ik blij dat hij goed zit, ik ben nogal precies met het ‘polsgevoel’ dus het was een beetje spannend aangezien ik dit horloge ongezien gekocht heb. Ik heb hem/haar nu een uurtje om en hij/zij zit als gegoten😁
Me gusta
Damn! Plat zeg! Lekkere aanwinst