Het Grote incoming topic Deel VIII

Van harte proficiat!! Prachtig horloge!

1 like

Lekker! Geniet ervan.

1 like

Gaaf!

Zoiets heb je nodig.

2 likes

Dank allen!

De apparatuur heb ik wel maar voordat ik aan de slag ga wilde ik even zeker weten wat de constructie is bij deze. Ging bij mijn Cartier ook bijna mis :shushing_face:

21 likes

Zo te zien ga je goed beslagen ten ijs :heavy_check_mark:

1 like

Gelukt! Maar liefst 6 schakels ertussenuit 🫣

Wat ben ik blij dat hij goed zit, ik ben nogal precies met het ‘polsgevoel’ dus het was een beetje spannend aangezien ik dit horloge ongezien gekocht heb. Ik heb hem/haar nu een uurtje om en hij/zij zit als gegoten😁

83 likes

Me gusta

1 like

Super speciaal. Geniet ervan @The_Don :+1:t2:

1 like

Damn! Plat zeg! Lekkere aanwinst :sunglasses:

1 like

:point_up_2::point_up_2:

1 like

Echt een prachtig horloge :ok_hand:t2:

1 like

Super cool! Gefeliciteerd met deze beauty. In het echt zoveel mooier dan op de foto’s hè.

1 like

Wat een bijzonder horloge! Lijkt me we heel licht dragen zoiets :ok_hand:t2:

1 like

Nieuw lederen bandje van 1971straps (@vintage4all) incomming voor de Christopher Ward C63 Sealander!
Die grijs/wit combo moet denk ik lekker samengaan met de witte plaat van de C63. :slight_smile:

21 likes

Supervet

1 like

Die is gaaf man. Heb een keer de blauw gepast maar de jouwe lijkt wel een tekening, schitterend :+1:t2:

21 likes

Nieuw Omega Speedmaster 57 bandje incoming met microverstelling :slightly_smiling_face:

27 likes

Gaat ik fixen :+1:. Wordt een mooie combo :ok_hand:

1 like

Incoming van het forum :partying_face: De honger naar goud(kleur) om de pols moet toch gestild worden. Wie weet genoeg inspiratie om ooit voor een vintage gouden DD te gaan.

7 likes

Mijn Unimat draaibank!

9 likes