Het Grote incoming topic Deel VIII

Super cool! Gefeliciteerd met deze beauty. In het echt zoveel mooier dan op de foto’s hè.

1 like

Wat een bijzonder horloge! Lijkt me we heel licht dragen zoiets :ok_hand:t2:

1 like

Nieuw lederen bandje van 1971straps (@vintage4all) incomming voor de Christopher Ward C63 Sealander!
Die grijs/wit combo moet denk ik lekker samengaan met de witte plaat van de C63. :slight_smile:

21 likes

Supervet

1 like

Die is gaaf man. Heb een keer de blauw gepast maar de jouwe lijkt wel een tekening, schitterend :+1:t2:

21 likes

Nieuw Omega Speedmaster 57 bandje incoming met microverstelling :slightly_smiling_face:

27 likes

Gaat ik fixen :+1:. Wordt een mooie combo :ok_hand:

1 like

Incoming van het forum :partying_face: De honger naar goud(kleur) om de pols moet toch gestild worden. Wie weet genoeg inspiratie om ooit voor een vintage gouden DD te gaan.

7 likes

Mijn Unimat draaibank!

9 likes

Dit past mij wel denk :blush:
Werd wel weer eens tijd voor een nieuw kleinood naast de 168005. Eens zien of ze het uithouden naast elkaar.

51 likes

Mooie band die je daar maakt! Kan ik bij jou ook terecht voor een band voor m’n pelagos FXD?

2 likes

Kunst om de pols hoor! :star_struck:
Hoe breed is die bandaanzet trouwens :flushed:?

1 like

Mooi. Zag hem ook staan, en had al een gevoel dat ie er niet lang zou staan.

2 likes

Uiteraard.
Stuur maar een pb waar je naar op zoek bent.

2 likes

Prachtig!

2 likes

Weer eens een witte plaat in het geheel. Jawel :ok_hand:. Deze gaat mee vd zomer.

2 likes

Weer eens een vintage in de verzameling:
Mijn NA :grin:

Bell & Ross by Sinn 103

54 likes

Echt heel tof! Mooie Tritium verkleuring al.

2 likes

Dat maakte ook dat ik er voor ben gegaan ja.

Ook vorig jaar service gehad waarbij het tritium is vastgezet om verder verval te voorkomen.

2 likes

Twee horloges met klasse, fijn voor de afwisseling :ok_hand::clinking_glasses::smiley:

1 like