Lekker hoor, mooie verschijning!!
Mooi! Benieuwd naar de foto’s irl
Waar heb je hem besteld? Op de site kan ik niet de knop “in winkelwagen” zien
Ja… heel zwetsverhaal over dat het gebaseerd is op een Arctic fox die van kleur veranderd in de zomer en winter en daardoor altijd de juiste camouflage heeft. Ik vind het “stonewash” effect wel gaaf.
Is een samenwerking met revolutionwatch (nog nooit van gehoord). alleen te koop op hun website.
Zo klinkt het bijna als een Grand Seiko!
Gaaf!
Daar ga je geen spijt van krijgen!! No Date?
Ja ben benieuwd! Vooral gevallen voor de plaat en de lekkere maatvoering.
Nee de van mij heeft wel een datum, heb daar zelf nooit zo problemen mee.
Wei Koh is de grondlegger van revolution watch, doen veel collabs zoals de Zenith covergirls.
Ja heel gaaf. Kan niet wachten op die van mij😍
Zat te kijken om een horloge met een blauwe plaat toe te voegen aan de collectie.
Na een tijdje zoeken bij de Tudor Royal uitgekomen en dan specifiek onderstaande uitvoering.
Vandaag benaderd door S&C dat ze die op voorraad hebben en of ik langs wil komen om te passen.
Grote kans dus dat er binnenkort foto’s voorbijkomen dat die in mijn bezit is.
haha zag die ook bij timco maar nog steeds huiverig voor de 31 op de plaat
Ja, uit balans maar ik kan er wel doorheen kijken. Maar ik heb deze al zo vaak gepast, en niet meegenomen dat mijn eega het besluit afdwong. En, gedwee als ik ben, doe ik dat dan maar. Althans, luxeprobleem natuurlijk, voor dit geld maf om dan te laten gaan.
Eega: “gelukkig geen doosje en zo, dan blijft 'ie tenminste wat langer…”
En hoe is de staat?
Pracht horloge. Doet me sterk denken aan de SARX029 plus (SARW013).
Eh, nog geen idee, verwacht dat 'ie vrijdag of zaterdag binnen is. 't Is een beetje een gok.
Klopt inderdaad, dit is de limited versie (SPB295J1) van de sarw013. Die heeft overigens wel de juiste datum lettertypes, en de rechtere wijzers meen ik. Die 31 is het enige ieniemienie ugly dingetje overigens. Maar je kunt niet alles hebben.
Overigens zie ik net dat wij in september de serie waar deze bij hoort al eens bekeken hebben.