Deze sport GS ligt op mij te wachten als ik thuis kom in het nieuwe jaar eerder dan verwacht, eigenlijk pas eind januari.
SBGN029
Deze sport GS ligt op mij te wachten als ik thuis kom in het nieuwe jaar eerder dan verwacht, eigenlijk pas eind januari.
Schitterend, van harte
Oké, stel dat je te weinig horloges hebt. Stel dat je deze maand hebt gebruikt om alle gaten te dichten.
Oké oké dit is niet geloofwaardig
Niet gelukt dus! Maar ik ben er niet rouwig om, want deze Mathey-Tissot had ik al wat langer op het oog en nu Jomashop er een flinke korting op geeft heb ik de trekker overgehaald!
Incoming: Mathey-Tissot Limited Edition Homage Type XX ME
Wat is dit? Een Tissot? Een Mathey? Een Breguet?
Een beetje van alles (geen Tissot hoor, no worries) maar vooral een merk met een historie en een mooi uurwerk voor de fractie van de prijs van een Breguet.
Ik noem al twee keer de naam van Breguet, en dat is niet geheel toevallig. Mathey-Tissot heeft namelijk de Breguet Type 20 gemaakt! Vandaar de grote overeenkomsten tussen deze horloges!
Ik wilde zelf graag een rustiger dial, een kastmaat onder de 40mm én een handwinder (vind ik beter passen bij het thema!)
Zo kwam ik eigenlijk heel snel uit bij de Mathey-Tissot Type XX ME met een small second dial, 38,5mm kast én een FontaineMelon handwinder!
Maar misschien wel de belangrijkste reden om deze vandaag te bestellen;
En het is ook nog eens mijn 2-jarig jubileum op HF! Ja, dan moet je jezelf wel verwennen hé
Gefeliciteerd, mooi cadeau hoor!
Tof en natuurlijk van harte!
Nice! Gefeliciteerd x2!
Heb mezelf vandaag op m’n verjaardag ook verwend: Christiaan van der Klaauw is in the house, NA volgt zodra ik foto’s kan maken met beter licht
Wel ten koste van (alweer ) de Zenith Defy El Primero.
Met dank aan @Hollywoodted voor de vlotte overdracht en de vriendelijke ontvangst, topgozer
Nog een jarige vandaag?? Van harte man, en je NA is gelijk een knaller!
Gefeliciteerd Cihan. Driedubbel feest. Je hebt oprecht wat te vieren. . Dank voor de uitleg, nu begrijp ik het. Hoeveel horloges heb je in die 2 jaar geflipperd?
Mooi toch, hoe we alles op HF logisch maken (voor onszelf haha)
Nooit bijgehouden, maar dat moet tussen de 50 en 70 liggen schat ik in: ik weet niet of dit hoort bij de start van de hobby maar is best confronterend
En hoeveel horloges heb je geannuleerd voor ze binnen kwamen?
Dat valt best mee denk ik, ik schat in de range tussen 5 en 10. Interessante vraag?
Lekker man. Vraag me af hoe mevrouw Cihansi reageert op je 100ste aankoop deze week
Het viel me op de laatste tijd!
Hahah ik denk niet dat zij mee telt vriend dus