Het Grote incoming topic Deel VIII

:stuck_out_tongue_closed_eyes::grin::joy::rofl:

1 like

Ik weet niet of ik het laatste van 2022 moet noemen of eerste van 2023 maar onderweg is de Zulu Time Green:

57 likes

Zo dan. Goed bezig!

1 like

Mooie NA incoming, gefeliciteerd!

3 likes

Prachtig!

Gaaf ding! Gefeliciteerd!

Laatste NA van dit jaar dan nu echt? Op zich zou je nog makkelijk vandaag iets lokaal kunnen scoren en morgen binnen krijgen. Ik zou zeggen: GA ERVOOR!

1 like

Hahaha nee het houdt een keer op (nu dus) :rofl:

1 like

Ik heb deze incoming, ik zocht een licht en dun horloge…veel concurrenten zijn er niet…

86 likes

Lekker. Dan gaan we er uiteindelijk toch eentje te zien krijgen hier op HF. Welke 2 gaan er voor weg?

2 likes

Hele lekkere keuze :yum:

1 like

De Breitling Navitimer Chrono-Matic, Aikon, Helson en nog wat vintage Seiko’s gaan wijken voor deze nieuwe :wink:

2 likes

Zo anders en vet horloge dit! En naar mijn mening ook erg eerlijke prijs voor wat je krijgt.

1 like

Swatch?
HEMA?

Zonder grappen, gaaf ding!

1 like

Ik zocht een automaat met staal/titanium band max 6mm dik en max 100 gram en geen dresser…keuze is bijzonder beperkt…

4 likes

Zooo dat is weer een topper :muscle:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Lees het nu pas, maar alsnog gefeliciteerd! Hopelijk heb je een leuke dag gehad met als kers op de taart dit zeer leuke horloge mogen bestellen :stuck_out_tongue_winking_eye:.

1 like

Bijzonder mooi!

1 like

Als het goed is vandaag :partying_face:

35 likes

Laatst mijn Gshock square verkocht, maar mis toch een beater. Dus CasiOak (met solar) incoming :sunglasses:

12 likes