Nah. Dat zou ik zonden vinden bij een zenith. Die hoort geel of roze.
Woooooooow, gaaf!!! Wanneer kunnen we de eerste foto’s verwachten?
hierboven.
Als Fedex meewerkt dinsdag de 10de.
Koop die stalen band nou maar gewoon
Wow die zijn een stuk duurder geworden dan.
Vorig jaar nog gekocht voor 175. Ook veel maar dat zijn ze echt wel waard.
Het is dat er nog BTW en invoerrechten bovenop de Hodinkee uitvoering komen als je hem in de webshop van hun besteld, anders was het denk ik goedkoper met de 50 jaar garantie en service dan het vintage exemplaar.
Daar heb je wel een paar leuke leren en rubberen bandjes voor. Mijn hemel. Het is wel een fijne band maar om die los te bestellen zou mij ook te ver gaan.
Voor m’n Elite zelfs 430 (was voorheen 400).
Ik houd het dus ook maar bij de (fijne) rubber band
Edit; zie nu dat deze voor de C63 Elite is; voor de C60 Elite lijkt al niet meer leverbaar
Ja, dit was de reden dat ik geen C63 GMT heb gekocht in de sale. Waren er alleen op nato en met een losse stalen band erbij was het toch wel weer een flinke aankoop. Misschien dat ik er hier op het forum een kan vinden
Ik heb mijn C63 nog gekocht toen ze net geen 600,- nieuw waren. Om daar nu voor de helft van een horloge een stalen bracelet bij te kopen, hoe fijn hij ook zal zitten, ga ik niet doen. Dan liever geld in de pot voor NA’s in 2023.
Gefeliciteerd met je NA! Heel tof. Heb je er meer info over? Uit welk jaar komt hij bijvoorbeeld?
Incoming
Schitterend en vrij zeldzaam met deze wijzerplaat
Hou op.
Heb je m al of wat!!!