Het Grote incoming topic Deel VIII

Als het kan, dan zou ik inderdaad ook voor allebei gaan!

Mooie watches!

1 like

Thanks! Ik hoop stiekem dat de Nomos nog heel even duurt, dan kan mn bankrekening nog even bijkomen van de Breitling :wink:

4 likes

:joy::pray::+1:

1 like

Gaaf, zeker op het groene rubber!

Gezien de temperaturen bijna zomers zijn, nieuwe kleurrijke cw! De sale hielp ook een beetje.

9 likes

Toch nog gelukt; gefeliciteerd :+1:

1 like

Ik zag wel elk x aantal uur een paar horloge verdwijnen. Zo was de c60 Sapphire op staal ook al ‘uitverkocht’. Maar gelukkig is niet iedereen zo gek op oranje.

1 like

Inderdaad; viel me ook op dat die bleven staan. Kan ook zijn dat ze er veel van hebben met het oude logo die weg moeten. De blauwe C60’s blijven ook maar staan, toch wel een gangbaar model zou ik zeggen.

https://www.christopherward.com/sale?start=0&sz=24

Mooi altaar :grin: en gefeliciteerd met de prachtige Bvlgari :+1:

1 like

Eigenlijk staan er geen gekke of niet verkoopbare modellen tussen. Er zijn dan ook weinig CW die ik absoluut niet zou willen dragen.

2 likes

Gaaf welke ref nummer is deze?

Nee klopt, soms heb je bij de sale alleen buitenissige modellen, maar dat is deze keer niet zo. Moet zeggen dat die militair geïnspireerde C65 modellen me niet zo aanspreken, maar dat is gewoon niet mijn smaak :blush:

Thx!

Deze schoonheid komt uit 1966.
De 7928 is de eerste 40mm Tudor sub.
Ik ben erg gecharmeerd van het mooie ouderwetse roosje.
Ze heeft een hele mooie gilt dial en een super sexy domed plexi.
De originele rivet bracelet is de kers op de taart.

8 likes

Het is natuurlijk erg leuk als je “invoming” zo een NA wordt :grin:

6 likes

Mooi makkelijk te onthouden :crazy_face:: 785.60.031.26

Zeker. Aangezien ik het zwarte rubber al op mijn Sub 300 Carbon heb zitten :slight_smile:

3 likes

Altijd een goed idee! Congratulazioni! :ocean: :shark: :+1:

Da’s een super lekker bandje. Heb ik, afgelopen zomer, ook veel plezier van gehad!

Oei da’s lang! :grimacing: Maar wel gaaf ding! Gefeliciteerd!

2 likes

Gefeliciteerd. Prachtig horloge.

1 like

En ook hier even een update, ingekomen:

39 likes

Supergaaf! Volgens mij had je al een hele mooie collectie met originele keuzes, dit is er weer een

1 like

Dank, ja zeker! Deze past er denk ik mooi tussen :yum:. Ik heb er net wel 1 in het blauw gezet.

1 like