Het Grote incoming topic Deel VIII

44 likes

Owwww lekker dit!!

1 like

Echt cool ding :ok_hand::ok_hand:

Meer Doxa is nodig op HF! Echt ondergewaardeerd en super bouw en afwerking.

2 likes

Ja hoor! Lekkahhhh :white_check_mark::+1::sunglasses:

1 like

Mooi! Hoe bevalt hij in het daglicht? :blush:

1 like

Goed!

Draagt ook prima; de vouwsluiting zit lekker en zorgt voor een goede balans op de pols.

1 like

Toch wel dusdanig lekker die G-Shocks dat ik naast de nieuwe groene Casioak ook maar een square erbij neem. :+1:

10 likes

Voor de 13e keer een Sub, voor de 5e keer een 5 digit, en voor de 3e keer een 14060M :grin: Dit keer eentje van de laatst geproduceerde serie (random serial van eind 2011).
Eens kijken of deze de kerst gaat halen :joy:

37 likes

Hier ook een dagje Connie tijd met de nieuwe aanwinst, met dank aan @Bauhaus !

Wat een schitterende wijzerplaat is’t toch. Het is een beetje zoals de GS, een donkere sunburst heeft daglicht nodig om tot leven te komen :+1: .

41 likes

Vind ik ook! Doxa only topic is te stil :grimacing:.
Ik heb wel een zwak voor het Doxa stijltje. En hoewel ik groen en oranje eigenlijk een onmogelijke kleurencombinatie vindt werkt het horloge voor mij wel. Love it.

2 likes

Kon deze niet laten liggen voor de prijs die ik kreeg. Nu hopen dat hij goed is uitgelijnd anders gaat ie weer retour.

27 likes

Blijkbaar al aangekomen in NL en onderweg voor uitlevering. Hopelijk is er straks iemand thuis om de deur open te doen. :star_struck:

1 like

Das een keer wat anders een kompasring i.p.v. duikring. :+1:
Mooi Turtle.

Ik vraag dit gewoon uit interesse hoor. Maar, als je al 12 keer een horloge hebt weggedaan, is dat dan niet een vrij duidelijk signaal dat het betreffende horloge misschien toch eigenlijk niet helemaal ‘je ding’ is? :thinking: Zo zijn sommige mensen gek op champignonesoep. Maar na een keer of twee proberen kwam ik toch wel tot de conclusie dat dit nooit mijn favoriete gerecht gaat worden. :grimacing: En dat bestel ik dus ook niet meer. Nou ja, jouw leven natuurlijk. Veel plezier er weer mee, voor zolang het duurt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

En hij is binnen. Wat een topper vind ik dit! Met dank aan @InspectorClouseau :ok_hand: :blush:

Nieuwe Aanwinst stukje met foto’s volgt spoedig!

Ik begrijp je denkwijze volkomen, maar het ligt toch wat gecompliceerder, en heeft te maken met verschillende oorzaken/factoren.
Dat een Sub in mijn collectie hoort, en dat dit mijn (op de Pepsi GMT na) meeste favoriete horloge is, is me al een jaar of 10 duidelijk.
Dus waarom steeds verkopen?
Bij sommige exemplaren stoorde ik me aan bepaalde details (bv de te grote sluiting op de Sub41, of te veel toekomstige kosten aan een ouder model, die ik dan liever verkocht om daarna een betere te kopen).
Andere keren had ik gewoon zeer snel geld nodig (bv na een onverwachte aanbieding van de AD om een Pepsi te mogen ophalen, terwijl mijn horloge-potje dat niet toe liet). Een andere keer moest ik onverwacht iets anders financieren, en dan verkoop ik liever overbodige luxe dingen. Subs zijn makkelijk en snel te verkopen, dus die offer ik als eerste.
Later, wanneer de investering zich uitbetaalt, koop je gewoon die luxe zaken, zoals horloges opnieuw. Tijdelijk slechts 2 horloges bezitten is gerust te overleven :grinning_face_with_smiling_eyes:

Uiteindelijk heb ik veel Submariner referenties kunnen proberen, waardoor ik veel beter heb kunnen bepalen welke het beste bij mijn smaak en voorkeuren past, en als je er dan uiteindelijk een droomexemplaar gratis aan overhoudt (door steeds op de juiste momenten te kopen/verkopen), dan is die bewandelde weg, zeker niet onprettig geweest.

16 likes

Helaas. Nog een nachtje slapen. Koerier stond wel aan de deur, maar zaakjes niet op orde en aflevering kon niet plaats vinden.

1 like

Living on the edge paying off :+1:t2::+1:t2:. 0 krassen zoals de verkoper al aangaf en zelfs de maat is perfect, scheelt weer rommelen met extra links.

35 likes

Deze topper vanochtend opgepikt :ok_hand:t2:

49 likes

Vandaag geleverd!

34 likes