Daar vroeg ik niet om. Laat dit.
Veel bandjesboeren. Eigenlijk alles wat in de UK/USA zit wel. Singapore ook meestal. In de regel 15% korting.
Grote merken doen hier niet aan. Vertex, Airain en andere niche merken met iets van een militaire heritage wel.
Cool, ik zag hem in de mail voorbijkomen. Ik moet nog even wennen aan de cijfers, maar in elk geval goed dat ze de kleine seconde gerepareerd hebben.
Volgens mij is de kast niet veranderd ten opzichte van die van mijn ex, dus ik heb wel een idee hoe hij draagt en toont. Ga je geen spijt van krijgen - totdat je hem wilt verkopen.
Goed om te weten, vind cwc en vertex wel interessant namelijk
Een gewone Bremont kopen met 15% korting is niet per se heel verstandig dus ze kunnen me wat daar. Ik koop wel een Squale ofzo
Als je hem toch niet gaat bestellen kan ik gelukkig zeggen dat ik hem niet heel mooi vind.
Is een Rolex Explorer I niet een keer iets voor jou, als ultieme toolwatch-fan?
Dan niet joh. Ik ga weer terug naar mensen lastigvallen, succes!
Mooi Max. Ga je geen spijt van krijgen.
Welke Bremont dan ook kopen met minder dan 30 procent korting is gekkenwerk, maar wat deze hobby betreft ben jij toch ook een Johnny the Selfkicker?
Ja de ring draait linksom en rechtsom. Hij draait alleen verschrikkelijk licht. Kom je tegen te mouw van je jas staat ie ineens scheef. Werd ik helemaal gek van. Hij was mooi uitgelijnd maar dit werkte voor mijn ocd niet.
Ja klopt maar ik ben thuis aan het verbouwen. Dan is de keuze tussen 1k verbranden op een Bremont of de hele benedenverdieping voorzien van matzwart Busch-Jaeger schakelmateriaal wat makkelijker
Ah, nu even meer Johnny de doet-het-zelvert dus. Begrijpelijk.
Veel te veel een modedingetje en te gevoelig voor vette vingers, dus dat wordt er over 5 jaar weer uit gerost. Alsnog geld verbranden dus. Conclusie: gewoon voor de Bremont gaan
Of braaf en verstandig zijn en voor wit zijdeglans schakelmateriaal gaan
Vandaag de Citizen Eco Drive super titanium pantserhorloge AW1660-51H binnen.
Nu eerst even naar de zon en in afwachting van de Bullhead AV0080-88E, De Ball Engineer Master Endurance 1917, Daarnaast overgenomen van een HF lid de Bunmontagne LE uit 2021 die ik na de vakantie laat opsturen.
Foto van het vandaag binnen gekregen horloge:
Mooie aanwinst weer. En lekker, die eco-drive. Ook handig voor je vakantie.
Ik ben de tel kwijt Ferry. Op hoeveel staat de horloge teller nu?