Het Grote incoming topic Deel VIII

Die heeft ook een hele mooie dial!

Haha, dat was even een discussie hier. Ik doe gewoon mijn YM om, waarom heb ik die anders gekocht, wil al mijn kindjes draagtijd geven :wink:

Om eerlijk te zijn, ik dus ook :wink:. Wist echt niet meer wat ik nu precies in de kluis had, gelukkig was mijn vrouw zo slim om die horloges op te schrijven. Mijn bureau ligt vol met horloge boxen, maar in een andere kamer liggen er ook nog een paar. In ieder geval moet er zeker weer een box voor 24 horloges bijkomen :wink:.

4 likes

Je zorgt voor afwisseling en variatie in het wat draag ik vandaag topic :+1:t2:

2 likes

Ja wissel praktisch iedere dag, alleen vandaag niet. Zie mijn NA van vandaag dan snap je wel waarom :grimacing:

2 likes

Mooi fred! Hoe draagt hij op de pols ivm die fixed endlinks?

1 like

paar foto’s van mijn vorig exemplaar :wink:

41 likes

De knoop is doorgehakt en de aankoop meteen geregeld, deze is onderweg vanuit Oostenrijk!

45 likes

wacht ongeduldig

26 likes

Dat heb je snel gedaan :wink:

1 like

Heel tof! Gefeliciteerd!

1 like

Er stond er nog een in’t blauw :stuck_out_tongue:

1 like

Thanks! Nu wachten, zo moeilijk :innocent:

1 like

Verjaardagscadeau aan mijzelf

35 likes

Van harte!:partying_face:

Mooie Omega! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Impulsaankoop :blush:

dat noemen we een @fredpanarai1 'tje

12 likes

Mooi hoor. Heeft wel wat King Seiko trekjes.
En daar is niks mis mee.

1 like

Gefeliciteerd Kahan met je verjaardag en natuurlijk ook met de Omega :tada: :+1:

Haha, die houden wij erin, nee hoor bij elk horloge spit ik alles uit, kijk ik op YouTube, lees ik de geschiedenis, afwerking goed bekijken, weten welk uurwerk erin zit. Dus maanden bezig met elk horloge :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

hah-righttt

4 likes

Ha, vandaag 16-3 om de pols gedaan. Man ik voel niet eens dat ik een horloge om heb.
Af en toe kijk ik en dan denk ik: heel bijzonder, een horloge om de pols die je niet voelt.
Nu ben ik natuurlijk een ongevoelig mens, dus zo vreemd is dat niet :rofl:. Nee zonder dolle hij zit als gegoten en die fixed endlinks voel je echt niets van :+1:
Even een foto gemaakt, even in de zon gehouden voor de lume.

7 likes