Die heeft ook een hele mooie dial!
Haha, dat was even een discussie hier. Ik doe gewoon mijn YM om, waarom heb ik die anders gekocht, wil al mijn kindjes draagtijd geven
Om eerlijk te zijn, ik dus ook . Wist echt niet meer wat ik nu precies in de kluis had, gelukkig was mijn vrouw zo slim om die horloges op te schrijven. Mijn bureau ligt vol met horloge boxen, maar in een andere kamer liggen er ook nog een paar. In ieder geval moet er zeker weer een box voor 24 horloges bijkomen
.
Je zorgt voor afwisseling en variatie in het wat draag ik vandaag topic
Ja wissel praktisch iedere dag, alleen vandaag niet. Zie mijn NA van vandaag dan snap je wel waarom
Mooi fred! Hoe draagt hij op de pols ivm die fixed endlinks?
Dat heb je snel gedaan
Heel tof! Gefeliciteerd!
Er stond er nog een in’t blauw
Thanks! Nu wachten, zo moeilijk
Van harte!
Mooie Omega!
Gefeliciteerd
Mooi hoor. Heeft wel wat King Seiko trekjes.
En daar is niks mis mee.
Gefeliciteerd Kahan met je verjaardag en natuurlijk ook met de Omega
Haha, die houden wij erin, nee hoor bij elk horloge spit ik alles uit, kijk ik op YouTube, lees ik de geschiedenis, afwerking goed bekijken, weten welk uurwerk erin zit. Dus maanden bezig met elk horloge
Ha, vandaag 16-3 om de pols gedaan. Man ik voel niet eens dat ik een horloge om heb.
Af en toe kijk ik en dan denk ik: heel bijzonder, een horloge om de pols die je niet voelt.
Nu ben ik natuurlijk een ongevoelig mens, dus zo vreemd is dat niet . Nee zonder dolle hij zit als gegoten en die fixed endlinks voel je echt niets van
Even een foto gemaakt, even in de zon gehouden voor de lume.