Het Grote incoming topic Deel VIII

U2 ! Zelfde watch…en zelfde voornaam…heet ook Vincent
:joy:

3 likes

Ik mocht deze alleen even om met een GtG hoor :wink: de rest klopt :rofl:

:sweat_smile: :wink:

Lang wilde ik een skx007 maar dan beed blasted en een dial zonder date venster.
Zoeken naar mod spullen, maar nooit echt gevonden wat ik wilde.
Ook zijn spullen als dat erg prijzig.

En toen.
Het is wel een islander maar wel hoe ik het wilde.
Titanium beed blasted, turtle symmetrische dial met een Seiko movement echt zonder dat/date crystal en rubber met een clasp. Lume ceramic inlay.

18 likes

Mooie aanwinst!! Was je veel aan import kwijt?

Nice, deze begint ook steeds meer door mijn hoofd te spoken :drooling_face: dus ik denk dat die er wel gaat komen :heart_eyes:

1 like

Gaat bijna zeker retour na aankomst haha (43mm en tja Earnshaw) maar de looks (frisse kleurencombi) en vooral de big date en plaatsing ervan op de plaat intrigeerde me dusdanig dat ik de gok voor een meier maar genomen heb. Wordt ongetwijfeld een mislukt experiment :laughing:

12 likes

Je blijft ons verrassen en verbazen Cihan. Vind persoonlijk je laatste Citizen keuze vele malen mooier deze

1 like

Doe ik dus ook mezelf aan Arjen haha, lang leve de hobby :smiley:

1 like

Toen ik je naam zag verwachtte ik eigenlijk de Farer Durham te zien.

1 like

Work in progress schat ik in :wink:

1 like

Nog een keer draaien :stuck_out_tongue:

image

2 likes

In blijde afwachting van een nieuwe dikke (bureau)duiker … :diving_mask: :shark:

(Plaatje via Google geleend)

Een Squale Thalassa (MATICDWBK/BL). Dit betreft een gelimiteerde uitgave van de Squale Matic. Zonder datum, genummerd en logo van de ‘Diver’s Watches Facebook Group’. Wereldwijd zijn er 50 van deze uitgebracht.

Ik ben benieuwd!
Dit is mijn eerste Matic, na al drie Squale 1521’s te hebben gehad.

31 likes

Gefeliciteerd :partying_face:
Toch nog 3 dagen zonder Squale volgehouden!

2 likes

Nice, gefeliciteerd. Mooi om te zien dat je kiest wat je het mooiste vind :ok_hand:t2:

1 like

Thanks hoor, ondertussen om de pols en héél blij mee. Toch kriebelt de BB58 nog steeds :sweat_smile:.
Maar eerst even genieten!

1 like

Knap hè … haha. Als je eenmaal zo’n Von Büren kast op de pols hebt gehad ben je totaal verkocht. Kan geen andere duiker tegenop. Vind ik. En ik heb er al best wel een paar gehad. :wink:

2 likes

Dien je toch nog extra btw af te rekenen bij levering?

Mooi verwoord en ik neem dit ter harte. Bedankt.

2 likes

Deal bevestigd, deze is onderweg…(gisteren de standard versie geprobeerd maar de glimmende blauw van de wijzerplaat viel tegen, dus maar een france editie…

38 likes