Gaaf hoor!
Dank! De beste uitvoering volgens mij uit de landen editie (spain, usa, france).
Wauw, bizar mooie klok!!!
Gefeliciteerd. Gave versie
Heb +/- 500 dollar extra afgerekend voor alle import en btw afdracht , via dhl , hebben een pre paid systeem waarbij ze meteen dit berekenen
Ik geloof iets van 75 euro.
Maar dat is dan 13 euro administratie en 5 euro handling.
En hij heeft bijna 1 maand in inklaring gelegen.
Maar als ik hem als mod had gemaakt was ik meer kwijt geweest en had ik het zelf in elkaar moeten zetten.
Toch eens een keer een mooie Seiko 5kx proberen dacht ik…
Alleen welke?
Er zijn een hoop modellen die erg conservatief ogen. Niks mis mee hoor! Maar deze keer wou ik eens iets speciaal. En wat zie ik op het alwetend orakel genoemd Google?
De Seiko 5 sports lijn bestaat 55 jaar. Er ging een champagne aan vooraf, customize your 5kx.
Van deze 4 zijn er elk 1968 exemplaren gemaakt, en de eerste 300 zijn JDM.
Mooi dus binnen de limited edition is er een nog meer limited-derre uitgave.

Nou dacht ik dus…DIE MOET IK HEBBÛH!!!
Het model dat mij het meest aansprak is de oranje. Ik voel na de verkoop van mijn SKX011 een ware leegte. Die oranje 5kx is het geworden de SBSA215.
Mooi he.
Vandaag de Seamaster 300M mogen ontvangen van Jeroen @WristCandy, netjes (verzekerd) verstuurd.
Vorige eigenaar had echt hele dunne polsjes, waren wel 6 schakels tussenuit gehaald. 10 jaar geleden zag ik die kleine schroefjes nog wel met het blote oog, maar nu moet er een leebrilletje aan te pas komen
Ben er erg blij mee!
Gefeliciteerd. Leuke aanwinst
Wel 43mm?
Iemand is een Airman fan cool om te zien dat iemand zo vol de 24h modellen in is gedoken.
(die LHD op de kop is ook leuk
)
Mooi hoor, cobra yellow!!! Is deze nog in de collectie? Beeldschoon
Had ik nog niet gezien…