Het Grote incoming topic Deel VIII

Bedankt! Ja, als het goed is wel. Is de XL. Maar we gaan het zien als ik hem op de mat heb. En dan hopen dat het niet te groot valt. Nog nooit groter als een 42mm gehad en dat was al wennen. Heb een kleine pols met omtrek 16,5cm.

1 like

Ben benieuwd. Op de renders ziet deze Tissot er tof uit :+1:t2:

1 like

Die is supertof!

1 like

41 mm groen uit de periode 1950-1959 is incoming met FedEx. Erg benieuwd naar de conditie. Ik verwacht hem morgen ……

32 likes

Catawiki?

1 like

Grappige maat, voor die tijd. Is dit een redial? Kun je er iets meer over vertellen?

Ja. Bombay special

Nee ik geloof van niet, de hele superocean reeks is inmiddels vervangen.

Heel gepier he met die kleine schroefjes :nerd_face:
Mooi horloge, proficiat

Tuurlijk, zucht … :beers:

4 likes

Ja idd

1 like

De maat, daardoor viel hij op. Weet er nog niet zo veel van.

met postnl en dhl kan je niks, kreeg laatst iets geleverd via gls, dat ging ook fout, ik belde en de persoon ging tussendoor ff aan de bezorger vragen wat er nou gebeurt was :slight_smile: die service was ik niet meer gewend

1 like

Ik ben verre van een vintage Longines expert, maar mijn eerste indruk is dat er mogelijk weinig origineel Longines aan zit. De plaat lijkt iig zeker niet origineel.

2 likes

De eerste was direct een “nope”, de Durham vind ik geweldig maar toch houdt roze me tegen merk ik…

En een oude liefde dook weer ‘te koop’ op:

7 likes

Dat denk ik ook, en dan is het dus fake, en dat mag hier niet :face_with_hand_over_mouth:

Longines 14228701

Dit zou hem moeten zijn maar je kan zo 6,7,8 dingen aanwijzen die niet …

Zelfs de haarlijn tussen de small second en het midden zijn ze vergeten door te trekken :grin:

c2a41bfb71c718c1e11a8f9aa931c5876f4034b1_2_377x500

Ik hoop niet dat deze als zijnde Longines is aangeschaft. En vlaggen doe ik niet hoor @Pieter

Maar goed, groen is wel weer een hippe kleur tegenwoordig :smile::+1:

6 likes

Goed bedoelde tip: las even een kooppauze in en lees je in over horloges die je leuk vindt. We merken vaak dat nieuwe leden in de verleiding komen om snel een aantal horloges aan te kopen, vaak ook op zoek gaan naar horloges van gerenomeerde merken voor weinig. Je komt in 99,9% van de gevallen bedrogen uit. Al helemaal op catawiki.

Geloof me, het onderzoek, het inlezen is wat onze hobby vaak zo leuk maakt. Daar vergeet je imho nu van te genieten.

En voor dit specifieke horloge zei Elvis het het best toen hij zei:

7 likes

Wakker?:joy:

Zeker opgegroeid in the ghetto :grin:

1 like

Bwah… :smirk:

Je hebt geen idee :pensive:

Aangepast voor de duidelijkheid :+1:

1 like

Grapje natuurlijk waarde heer Colnago! Maak er een mooie dag van.

1 like