Het Grote incoming topic Deel VIII

Tis 10u/10u01 denk ik . De minuten lopen tegen de klok in lijkt het

3 likes

Hier een toffe reel die de werking toont:

2 likes

Leuk om te zien :+1: Beide schijven draaien gewoon met de klok mee, maar aflezen gaat dus een beetje tegen de draad in :sweat_smile:

2 likes

Het is niet een ‘ik weet het uur in een oogopslag’ type horloge :sweat_smile: :rofl:

5 likes

Ik zie t! Vreeeeeeeemd

2 likes

Supertof!

1 like

Hah leuk stuk! Ik vermoed dat het dan 10u is? De uren gaan nog, de minuten is wat meer kijken :face_with_monocle:

2 likes

al zo lang aan het wachten en uitkijken naar deze, juli waarschijnlijk de levering. Zin in, wel benieuwd naar de 38mm diameter. Hoop dat hij niet té klein uitvalt :grimacing:

18 likes

Erg blij met deze bijzondere aankoop:

De 7123-823b ‘Root Beer’, tikt voor mij veel boxjes aan waar ik nog naar zocht: vintage (liefst een keer zonder automatisch uurwerk), rode dial, ±38mm (is 38,4), integrated bracelet, geen chrono, geen 13 in een dozijn horloge. Nog even geduldig wachten

34 likes

Original Hamilton aviation strap.
Thanks to @EricPP.

6 likes

Imgur

Deze beauty net toegekomen met dank aan @anon41931443EV
Het was even spannend met Postnl die beetje gingen spelen met wanneer deze zou toekomen, maar his toch gelukt.

Heb het toch 1 maand ongeveer uitgehouden met de eerste aankoop, maar vrees toch besmet te zijn :sweat_smile: (Er is er nog 1 onderweg :face_with_raised_eyebrow:)

CW stond op mijn lijstje, alsook witte plaat, dus kon deze niet laten liggen.
Voor nu alvast :heart_eyes:

13 likes

:tada: :tada:

afbeelding

26 likes

Vandaag deze mooie 16600 overgenomen van @Rolopalooza. Die blijft dus veilig binnen HF. :ok_hand:

61 likes

Heel veel plezier ermee :+1:t2::+1:t2:

3 likes

Thanks Roald! Dat komt wel goed :smiley:

1 like

Ja wat grappig zeg. Leuk bedacht. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik heb deze besteld als cadeautje voor mijn vrouw. Een Seiko Syma22. Benieuwd hoe het door haar zal onthaald worden. Ze had een goudkleurig kwartshorloge van indische makelij liggen, maar dat ziet er niet meer al te best uit na al die jaren en een automaat lijkt me wel handig voor die keren dat ze eens een horloge draagt. Moet je niet steeds kijken of de batterij het nog doet.

6 likes

is een nodate nĂČg handiger. :wink:

3 likes

Seiko Prospex Solar SNE587P1 incoming!

16 likes

Absoluut, maar die vond ik niet meteen.

1 like