Zo deze parkeer ik hier even voorzichtig. Benieuwd of het hem echt gaat worden deze week
En dan te bedenken dat je de SM op leer draagt.
Was dat op een passende band geweest dan had de longines helemaal niks in te brengen.
Dacht even dat ik in Off-topic was beland.
Fijn om te zien hoe Seiko de lume op 3 uur wel netjes plaatst hier! Tof horloge!
Al een tijdje aan het twijfelen over deze Swiss Militairy Hanowa SMWGH2100610. Had ook nog 2 goudkleurige chrono’s op het oog maar ik vind deze toch de betere. Woensdag komt ie binnen, ik hoop dat goud me staat en dat ie goed past anders gaat hij retour.
Lekker man, een 1521! Het perfecte horloge voor een lange, mooie zomer!
Dat dacht ik dus ook👍
Oranje tropic band is ook al besteld🏝️
Na de bronze funky chunky Proxima toch weer een poging wagen met een kleine bronze case van 36mm. Eens zien of mijn pilot build hiermee een lekkere zomerse vibe mee krijgt.

(Die laatste foto is overigens wel eentje van de 39mm variant. You get the idea. )
Ah, een Lange Moonphase
Gefeliciteerd
Alweer uitverkocht. Hoe heb je deze gespot?
Net binnengekomen.
Casio A1000MA-7EF
Edit: Gaat helaas weer retour.
Zie ineens zojuist een schoonheidsfoutje bovenkant kaderlijntje op de wijzerplaat.
Op de bovenste foto valt het niet op maar bij een bepaalde lichtval zie je een puntje aan het lijntje zitten.
Ga me hier aan storen en voor het geld mag dit niet.
Lang leve de algoritmes, chatGPTs en AI’s van deze wereld haha: ik zocht op “blue dial, big date, moonphase” en na de zoveelste Lange () kwam ik deze tegen… sold out inderdaad! Heb de allerlaatste besteld (in q2 van 2024 weer nieuwe ronde begreep ik)
Sheez, dat is inderdaad end game! Wat een beauty man!
Dan is die van jou toch al lang weer in het blauwe deel geweest