Dit is toch wat we noemen een surfboard dial?
Prachtig blauw en wit contrast.
Aha, weer iets geleerd. Volgens Yema zelf is het geïnspireerd op klassieke dashboards. Ik vind het nog het meeste lijken op een wakeboard.
Eindelijk deze, stond al een tijdje op de radar en nu de knoop toch doorgehakt. Mooie aanbieding die ik niet kon weerstaan
Voor het eerst eens een chrono proberen. Altijd al fan geweest van de vorm van de wijzerplaat met de prachtige bolling en nu in een prachtige kleur groen te koop voor een mooie prijs. Nu nog een paar dagen geduld😬.
Lekker!
Heel mooi
En van het draagcomfort zul je ook wel fan zijn. Junghans draagt heel leuk door de korte lage lugs en de bolle onderkant. Die chronoscopes zijn dik, maar je merkt dat nauwelijks. Ooit nog achter het net gevist voor een blauwe.
Ik las het inderdaad dat deze heel goed op de gemiddelde pols past. Ben ook erg benieuwd naar het prachtige bolle saffier met ontspiegeling. Daarnaast kom ik wel wat kleur een een nieuwe complicatie gebruiken in de collectie
Oeh nostalgie.
Mijn 1e horloge was ook een U-Boat
Dat zijn gave dingen! Benieuwd hoe die bevalt met dat bubbeltje.
Gr, Vigorelli
Niet mijn ding, maar ik wil het verhaal wel horen.
Kort samengevat:
Cihanski zoekt een U-boat Darkmoon 40mm
Cihanski vindt een U-boat Darkmoon 40mm (op Chrono24)
Verkoper is NLer, Cihanski is NLer
Cihanski doet een klein beetje stout en stelt voor even te appen ipv te spekken
Verkoper ziet dat wel zitten, maar wilt zelfde verkoopprijs als op Chrono, daar maak je Cihanski niet blij mee
Verkoper doet dan iets aparts: gaat toch akkoord met gewenste prijs, maar dan op Chrono: hmm, oké niet echt slim denk ik maar goed
En dan doet Verkoper iets heel aparts: gaat op Chrono Cihanski aangeven als stouterd (terwijl in de WhatsApp Verkoper zelf ook wel wilde haha)
Dus: een incoming op basis van een voor mij redelijk goed uitgepakte transactie, met toch een aparte nasmaak
En ja, het klopt: ik was stout en zal het niet meer doen
Het blauwe gedeelte is toch iets simpeler.
Halleluja