Het Grote incoming topic Deel VIII

Cool heh die Trane track :ok_hand::grin:

1 like

Cool!

Ik dacht dan een leuke prijs te zien nav je opmerking maar dat is gewoon serieus geld. Dan mag je ook wat verwachten. Mooi model en heel veel plezier ermee!

Ernstig blijven he :wink:

Voor een Breitling (die ik heb) met SW200 betaal je 200 euro meer en krijg je veel minder. Dit is een horloge op Omega niveau. Je kan geen Lada prijs verwachten voor zo een top product.

Oh dat heb ik ook niet gezegd maar het kwam over alsof het instapprijzen zijn maar voor dit bedrag is mijn keuze altijd die 200 euro meer. Maar dat is natuurlijk persoonlijk en neemt niet weg dat het een erg geslaagd model is :+1::+1:

1 like

Deze incoming vanuit Olfert&Co, erg benieuwd naar dit horloge :slight_smile:

25 likes

Ja dat begrijp ik, imago en prestige kan die 200 meer zeker waard zijn. Neemt niet weg dat Fortis hier speelt in een klasse hoger en voor minder geld. :+1:

18 likes

Zojuist ontvangen. Erg leuk voor het geld.

31 likes

Erg leuk idd :ok_hand:

1 like

Precies, ondanks dat specs soms niet op en top zijn. Mooie foto trouwens! Ik begrijp ook dat het merk een rijke geschiedenis zou hebben maar zoals gezegd, ik kan niet om die naam heen vandaar dat ik me er ook verder niet in verdiep. Om vergelijkbare reden zou ik ook nooit een Hamilton dragen…

1 like

Tot die Marinemaster M44 had ik dus totaal niets met Fortis, meer nog, ik vind die oude pre-Jupp Fortissen gewoon lelijk.

Maar het zaadje was geplant toen ik de enorme vooruitgang in kwaliteit kon opmerken en bovendien het horloge van dag 1 verschrikkelijk mooi vond.

En nu is het een top horloge in mijn collectie en ben er even blij mee als met de recent gekochte Blancpain FF.

3 likes

Vroeger dacht ik altijd dat dit promotie horloges waren van de bank.

2 likes

Zwijg stil, ik heb 50K aan Fortis bank verloren in 2008 :grimacing:

1 like

Prima keuze! :+1:

Heel nice! Nu ben ik wel heel benieuwd naar mijn groene…

Ik ook! Zien we vast binnenkort leuke foto’s van verschijnen.

1 like

En binnen :blush:

43 likes

Zeer geslaagd deze witte versie! :ok_hand:

Hoe is de band?

1 like

Gaaf met die witte plaat, heb zelf ook een seiko met witte plaat en betrap mij er op dat ik die toch erg vaak pak.
Hier ga je veel plezier van hebben denk ik! :smiley:

1 like

Prima voor deze prijsklasse voor nu. Horloge is net om :wink:

Dito :slightly_smiling_face:

6 likes