Mooi hoor! Erg net exemplaar.
Ho ho 045 denk ik
Idd ja, met Yildriz dopje
Dank je. Zal proberen om je niet bij de foto’s in ‘Wat dragen we vandaag’ ook steeds weer te taggen.
Ik kon niet langer wachten op de Serica die er aan komt en wilde wel wat nieuws. Gevaarlijke combi!
Deze dus geworden!
Oef! Hoe gaaf
Lekker bezig. Beide erg mooi
Coole toolwatch!
Tof toch? Sommigen zeggen ‘schele cycloop’ maar ik vind hem gewoon heul vet!
Thanks! Kan ook echt niet wachten op de Serica, maar deze is zeker net zo lekker
Die kan toch per definitie niet scheel zijn? Tof horloge!
Heel mooi. Ik vroeg we wel het volgende af. Komt het door de speling van het licht dat de GMT-wijzer en de tekst GMT zo rood lijkt. Ik dacht dat deze bij de 003 in oranje waren.
Na een hele lange zoektocht en veel getwijfel (zie mijn topic) vandaag de knoop doorgehakt. Incoming is deze Seiko 5 Sports (SRPD57K1). Op online afbeeldingen komt ie wat mij betreft vaak niet mooi naar voren, maar deze een paar goeie.
Jaloersmakend. Is jouw hele collectie over te kopen ?
Haha, daar zou je mn aanstaande een groot plezier mee doen Zal als de Serica ook binnen is weer eens een collage maken; veel veranderd de afgelopen tijd.
Incoming!!!
Heb me de afgelopen week kunnen beheersen en gewacht totdat de PVD versie beschikbaar was de CWC SBS diver issue is op voorraad en meteen besteld! Drie extra straps erbij besteld, shipping is 35 pond wat naar mijn idee niet heel goedkoop is
maar dat zij zo
Dat is het volgens mij bij TimeFactors ook.
Gefeliciteerd met je aankoop, prachtig horloge. Ook even overwogen, maar wacht even op iets nieuws van TimeFactors.
haha ja die precista diver ziet er ook wel goed uit, uiteindelijk voor deze gekozen omdat ie nu nog steeds wordt uitgegeven en gebruikt door sommige units in het leger. Welke heb jij op het oog?