Het Grote incoming topic Deel VIII

Mooi hoor! Erg net exemplaar.

1 like

Ho ho 045 denk ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is wel echt tof op staal! Van @Fate_Amenable_To_Change naar @Bro naar @DrB en nu jij :muscle:t3:

3 likes

Idd ja, met Yildriz dopje :joy:

En bedankt voor het taggen. Ik heb soms nog steeds spijt. :innocent:

Maar gefeliciteerd, @MisterTaab!

1 like

Dank je. Zal proberen om je niet bij de foto’s in ‘Wat dragen we vandaag’ ook steeds weer te taggen.

2 likes

Uit

In

12 likes

Ik kon niet langer wachten op de Serica die er aan komt en wilde wel wat nieuws. Gevaarlijke combi!

Deze dus geworden!

45 likes

Oef! Hoe gaaf

1 like

Lekker bezig.:stuck_out_tongue: Beide erg mooi

Coole toolwatch!

1 like

Tof toch? Sommigen zeggen ‘schele cycloop’ maar ik vind hem gewoon heul vet!

Thanks! Kan ook echt niet wachten op de Serica, maar deze is zeker net zo lekker :slight_smile:

2 likes

Die kan toch per definitie niet scheel zijn? :thinking: Tof horloge!

2 likes

Heel mooi. Ik vroeg we wel het volgende af. Komt het door de speling van het licht dat de GMT-wijzer en de tekst GMT zo rood lijkt. Ik dacht dat deze bij de 003 in oranje waren.

Na een hele lange zoektocht en veel getwijfel (zie mijn topic) vandaag de knoop doorgehakt. Incoming is deze Seiko 5 Sports (SRPD57K1). Op online afbeeldingen komt ie wat mij betreft vaak niet mooi naar voren, maar deze een paar goeie.

7 likes

Jaloersmakend. Is jouw hele collectie over te kopen :star_struck:?

1 like

Haha, daar zou je mn aanstaande een groot plezier mee doen :wink: Zal als de Serica ook binnen is weer eens een collage maken; veel veranderd de afgelopen tijd.

1 like

Incoming!!!

Heb me de afgelopen week kunnen beheersen en gewacht totdat de PVD versie beschikbaar was :slight_smile: de CWC SBS diver issue is op voorraad en meteen besteld! Drie extra straps erbij besteld, shipping is 35 pond wat naar mijn idee niet heel goedkoop is :laughing: maar dat zij zo

11 likes

Dat is het volgens mij bij TimeFactors ook.

Gefeliciteerd met je aankoop, prachtig horloge. Ook even overwogen, maar wacht even op iets nieuws van TimeFactors.

1 like

haha ja die precista diver ziet er ook wel goed uit, uiteindelijk voor deze gekozen omdat ie nu nog steeds wordt uitgegeven en gebruikt door sommige units in het leger. Welke heb jij op het oog?

1 like