Het Grote incoming topic Deel VIII

Hmmm, daar zeg je wat. Er moet toch een soort van vergelijkingsmateriaal zijn? Misschien een soort geijkte klok die ze als referentie gebruikten? :thinking:

1 like

Ah, die had ik gemist inderdaad, dat is wel echt extra tov de 1900 :ok_hand:

1 like

Zoiets, of een geijkte stemvork die met 100 Hz trilt en dan luisteren of je zwevingen hoort als je hem naast het uurwerk houdt?

Oh dat is ook wel interessant! Ik ben wel echt heel erg benieuwd nu, eigenlijk! :joy:

1 like

Ik geloof met geluidsfrequenties.

1 like

Dat vermoed ik ook, dat bedoelde ik met die stemvork. Alleen moet je die ook weer ergens mee ijken natuurlijk, en hoe doe je dat dan weer :innocent:

En niet te vergeten, de 3000 kan de beat van een Omega (Daniels) CO-AXIAL ESCAPEMENT opvangen. Dat kan de 1900 niet.

1900 wel, maar de 1000 (of oudere 1000?) niet.

Cousins UK geeft aan dat pas vanaf de 2000 Serie de CO-AXIAL ESCAPEMENTS gemeten kunnen worden.

Ik heb een 1900 en die doet dat prima :man_shrugging:

Dan verkoopt Cousin waarschijnlijk de oudere versie van de 1900.

UFC kijken, af en toe scrollen = bad idea :grin:

RZE Resolute '22 Forged Carbon Limited incoming:

29 likes

Heel cool!

1 like

Prachtig!

Cool ding! Ik vind hem persoonlijk vetter dan de pro pilot die je ertegenover zette.

1 like

Thanks!! Was stiekem ook mijn plan om mezelf te overtuigen haha: cooler dan de ProPilot en wel een heel mooi pakket met een titanium bracelet en een FKM rubber bandje voor nog geen €600 (ipv de €4.000 voor de Oris “slik”).

Mooie deal, mooi horloge. Enige nadeel: pas in december geleverd :sweat_smile:

4 likes

Hoe was Nate

1 like

Haha door Nate heb ik dit horloge besteld! Stoorde me aan die kerel, zo ongeïnteresseerd leek het allemaal! Gewonnen, maar totaal niet overtuigd… Khamzat was de ster van de avond, no doubt!!

2 likes

Echt heel tof!

1 like

Mooi zeg!

1 like