Het Grote incoming topic Deel VIII

Heb vanmiddag de GS heritage high beat GMT geprobeerd, stuk dikker dan ik verwacht had!

Nee de SBGK005 heeft wat fijnere ‘inkepingen’ in een soort sunburst patroon vanuit het centrum van de plaat, zie plaatje hieronder. Vrij subtiel.

Ik moet de White Burch nog steeds een keer in het echt zien. Ik ben bang dat hij iets ‘too much’ is met de zilverkleurige plaat en al het Zaratsu polijstwerk… Of viel het mee?

11 likes

De white birch in de hi beat is erg grijs/zilver waardoor met de kast en band het teveel 1 geheel wordt, de white birch in de spring drive is IMHO mooier.

1 like

Het is bijna zover :smiling_face_with_three_hearts:

Plaatje van het web geplukt.

7 likes

Wat is het voor horloge? Ik herken het merk niet op de kroon.

1 like

Hentschel H1

4 likes

Nee, viel tegen. Ik vond de band echt veel te grof (ik meen 21/22mm met weinig taper) en zoals net al gezegd de combi van de plaat met al het polijstwerk echt too much.

Echt een prachtige en subtiele plaat inderdaad :ok_hand:t2:

Die GS lijkt me amazing. Sowieso prachtkast…

1 like

Normaal ben ik iets meer van de vintage afdeling. Deze is ook al wat ouder, maar nog niet vintage. Ik vind hem echt enorm gaaf, en ze zijn betrekkelijk zeldzaam. Het is een Casio Timber Cruiser TIM-110. ANA/DIGI display en een fraaie zilveren sunburst.

13 likes

Omdat iemand tegen me zei: met een G-Shock ben jij klaar @Thijs9F82

Omdat ik nog niet echt klaar wil zijn én omdat @TiBrew zelfs deze sh#tter laat shinen, incoming:

26 likes

Tof man! En inderdaad. @TiBrew maakt mooie fotos!

3 likes

Haha… heb minimaal 5x G geprobeerd .
Elke keer weer met het idee, moet gaaf en handig zijn.

Helaas, elke keer voelde ik me rondlopen met een lapje plastic om de pols.

Begrijp ze niet.

Wedden dat ik t nog een keer en nog een keer en en en ga proberen…

Vet ding, zo op t plaatje

2 likes

Leuk, gefeliciteerd!

:grin: Nee, dat moet je te allen tijde voorkomen! :wink:

1 like

Dat is net hetgeen gaaf en handig is. En onbezorgd :wink:

2 likes

Ow… heb t dus fout begrepen.

OK.

Do it again

2 likes

Lachen man! De w800h met het reguliere ipv inverse display was ooit mijn eerste horloge. Deze heeft wel wat jaren om de pols gezeten, tot het moment dat het bandje taai werd en afbrak :sweat_smile:. Daarna heeft het horloge nog een tijdje dienst gedaan als bureauklok haha! Lekker makkelijk met 10 jaar batterij.

Nou nou, wat een lof allemaal :innocent:

1 like

Incoming! Plaatjes van het web.

16 likes

Ach Hans, voor 3 tientjes zijn dit de leuke fails :smiley:

1 like

Heel cool horloge. Had zelf destijds wat moeite met de maat, maar echt super toffe horloges

1 like

Ja je komt deze niet vaak tegen, leuk om in de collectie te hebben.
De maat zal voor mij wel goed zijn aangezien ik boomstammen als polsen heb :sweat_smile:

1 like