Even geduld hebben:
556i RS. Nog maar 30 weken .
Helaas, best wat modellen bij Sinn met een lange levertijd. Ik las ergens (hier op het forum) dat zij ook personeelsproblemen hebben. Wie niet tegenwoordig. Wel een leuk cadeau voor mezelf medio april .
Heel mooi alvast gefeliciteerd !
Onderweg vanuit Duitsland ter vulling van vak 6 van mijn 10-vakkige horlogedoos: een oud duikertje, merk Osco. Voor mij een totaal onbekend merk, wijzer lijkt me niet origineel, maar de kleur stond me wel aan. Gewoon een tof ding voor de heb.
Ja die Max Mustermann is mij er eentje
Bij het Duitse programma “kaum zu glauben” was een jongen die heette (en nog natuurlijk) Max Mustermann. Je wil niet weten hoeveel “problemen” hij daardoor had.
Afgelopen 6 maanden een Citizen Aqualand, een Ecozilla en onlangs een Grand Touring aan de collectie toegevoegd😁. Ik zit duidelijk in een Citizen fase…
Eén ontbrak er nog, dus zojuist besteld😍
Hopelijk is dit ook een blijver, naast de andere 3 kanjers😍
Ja leuk, dat de Orca weer nieuw te koop is. Gefeliciteerd!
Thnx, ben erg benieuwd naar de look en feel,
Dinsdag komt hij binnen😁
Dat zijn 3 HF jaren
Tof! Waar heb je die besteld?
Leuk, ik had het gemist dat ze terug nieuw gemaakt werden.
Al enige tijd draag ik met regelmaat een Seiko Recraft SNKP23 waar ik het HF de laatste tijd mee heb gebombardeerd… Ik draag deze dan ook met onwijs veel plezier!
Al even lang als dat ik op zoek was naar de SNKP23 was ik ook aan het rondneuzen naar een SNKM97, maar dan wel voor een redelijke prijs en full set in nette staat. De gehele Recraft serie is her en der nogal stevig geprijsd en gaan vaak voor meer dan ik het redelijkerwijs waard vind…
Maar na lange tijd heb ik eindelijk raak: er is er één in aantocht, in nieuwstaat nog inclusief garantie en voor de prijs die ik voor mezelf in gedachte had. Beide partijen gelukkig.
Gelijk het bandje besteld zoals ik het horloge graag wil dragen. Totaalplaatje zal er zo uit komen te zien:
Nog even geduld hebben…
Deze horloges zijn vrees ik niet origineel
De Seiko zo goed als zeker niet maar als deze net als de HMT ook uit India komt zou de prijs er ook naar zijn geweest denk ik
De Seiko zowieso niet inderdaad. De HMT kan ik niet over oordelen, nog geen foto’s van het binnenwerk gezien. Maar de prijs voor beiden was er inderdaad wel naar.
Maar ik heb ze gekocht om te dragen, niet zozeer voor de verzamelwaarde.
Maar ik neem niet aan dat je met neppers wil lopen toch?
Neppers.