Het Grote incoming topic Deel VIII

Met een nieuw opgemaakte wijzerplaat of Frankenwatch heb ik geen problemen. Een “homage” ed. dat is een ander verhaal.

Interessant. Ik draag geen hommages maar dat boeit me dan niet als anderen dat dragen… maar ben wel een originaliteitsfetisjist.

1 like

Ieder z’n fetisjen. :fox_face:

Heb je foto’s van de kast/achterkant? Veel mumbai specials hebben tegenwoordig ook een fake kast en is het niet langer een frankenwatch met fantasiewijzerplaat.

Vd Seiko heb ik een foto vh binnenwerk opgeslagen. Voor de rest zou ik even in m’n mail moeten graven.

3 likes

Ik heb gisteravond mijn eerste Zwitserse horloge gekocht! Komt als het goed is morgen binnen!

70 likes

Prachtige Oris en snelle levering!

1 like

Mooi zeg!

1 like

Schitterend

1 like

Lekker! Een aquis was ook mijn 1e “echte” horloge. Heel gaaf ding. Je moet wel tegen wat bling kunnen :sunglasses:

1 like

Deze vintage Edox Delfin heeft een aantal design kenmerken, die ik van een VC Overseas erg kan waarderen. Edox slaat al een paar decennia de plank mis met oversized kasten, maar dat is niet altijd zo geweest :grin:

15 likes

Ah de Oris Sky-Dweller :crazy_face:
Mooi, gefeliciteerd!!

1 like

Leuke Nick name! Had ik nog niet eerder gehoord! Hij komt vandaag tussen 12 en 3!

1 like

…en hij is binnen! Even wat foto’s:

Prachtig exemplaar zonder gebruikerssporen, schakelband zit zelfs nog in de originele verpakking en is ongedragen. Nog met garantie en originele aankoopbon. Precies zoals de verkoper had beloofd.

Gebroederlijk naast de SNKP23, en binnenkort heeft de SNKM97 ook een op maat gesneden bandje.

Al met al onwijs content met deze aanwinst.:heart_eyes:

30 likes

Aardig op weg met je Recraft serie.
Proficiat er mee. Op naar de volgende. :+1:

1 like

Even een plaatje van het interwebs gepakt…komt morgen binnen!

27 likes

Deze stond letterlijk al jaren op mijn watchlist… en opeens is ie er dan. Foto van de verkoper. Hopelijk snel binnen :crossed_fingers:

Bezel insert vervangen zou wel leuk zijn.

18 likes

Heel mooi

1 like

Een tweede poging met deze rakker. Anders is het een leuk cadeautje voor een beginnende horlogista.

Cool! Dus jij hebt hem uit het blauwe gegraaid :grin: Die wel echt heel lekker. Het was m’n huidige vangst of die Flightmaster als GMT in de verzameling. Duidelijk wat er daarna is gebeurd :sweat_smile:

Geniet er van! :partying_face:

7 likes

Ja, hij stond al zo lang op mijn lijstje dat ik geen seconde heb getwijfeld. Ben heel benieuwd.

Jij bent ook heel netjes geslaagd. Geweldige Citizen :ok_hand:

1 like