Ja, hij stond al zo lang op mijn lijstje dat ik geen seconde heb getwijfeld. Ben heel benieuwd.
Jij bent ook heel netjes geslaagd. Geweldige Citizen
Ja, hij stond al zo lang op mijn lijstje dat ik geen seconde heb getwijfeld. Ben heel benieuwd.
Jij bent ook heel netjes geslaagd. Geweldige Citizen
Rauw ding!
Bedankt! Wat de Recraft serie betreft hou ik het hierbij, anders wordt het wel veel van ‘hetzelfde’. Maar er komt geheid nog eens wat totaal anders naast.
Dankje, ben ook erg blij met dit duo uit de Recraft serie. Lekkere uitgesproken modellen.
Door mevr. Orisfan voor mij (en mijn verjaardag) besteld via de ing rentepunten (50% korting) :
Komt vanmiddag
ik heb hem ook besteld alleen met leren band
Ook hier is de eerste van 2023 incoming. Gekozen voor blauw ivm afleesbaarheid, maar erg lang getwijfeld tussen deze en wit.
Delivery in June 2023
is ook heel mooi,heb een mail gehas dat die volgende maand wordt geleverd in de eerste batch
Relaxt! Ik heb zojuist pas besteld, zal voor de eerdere batch wel achter het net vissen…
Leuk hoe de dial sub dial geplaatst is. Hierdoor is de hele dial uit balans, maar toch klopt die op een of andere manier… heel gaaf!
Een incoming waar ik al hele tijd naar keek maar altijd argumenten had om het niet te doen (vooral de prijs ). Nu toch maar knoop doorgehakt
Iemand nog een UX kopen.
Kleine hint