een daytudor
Je spelt Gers verkeerd.
Dank!
Lekkah!!
Nice. Vind het niet verkeerd!
Kan je die limited Nomos nog bestellen dan?
Top !
Gaaf Simon!
Mijn partner zei dat het haar eerder aan een schuursponsje deed denken.
Ik had uw partner geemancipeerder verwacht
Ik weet hoe een gatling-gun er uit ziet, maar heb er nooit eentje in handen. Zo werkt dat met m’n partner en de schuursponsjes ook. Daarom heb ik al die krassen op m’n horloges terwijl zij de rich bitch uithangt met de smetteloze tank.
Top ey, dat is echt een mooi gebaar
Geduld is een schone zaak (zegt deze gek zonder geduld ) Maar dat is wel een hele mooie opa
Niet verkeerd zeggen we in Den Haag, mooie dial en alles mooi scherp
, lees je vrouw ook mee Chris? Een horloge zonder haarlijntjes of krasjes is niet gedragen toch. Dat zijn de kluisliggers
Oops, dat is wel een hele mooie Tudor, vooral de kleur van de dial is echt mooi. Van al mijn horloges heb ik er nog maar 1 met dezelfde kleur. Gewoon een topper die Tudor
Zelf hoop ik in de vakantie een Citizen GPS Wave met groene dial te scoren, of het lukt is afwachten. Heb al meerdere keren gevraagd of iemand ervaring met deze heeft, grote stilte op het HF. Blijkbaar niet populair op het HF, ik vindt het een echte duiker en zoiets heb ik nog niet in mijn collectie. Misschien wordt de stilte nu doorbroken .
Nu wil ik iedereen wel een like geven, maar ja de beperking he. Dus bij deze iedereen gefeliciteerd en een
Ofwel de zgn. RLCtjes.
Hij was (want hij kan zich niet meer verdedigen) wel heeel zuinig op zijn horloges, misschien alles wel verkocht en 1 piece in de stickers om de pols. Nee dat is heel flauw van mij om dat te zeggen. Sorry Ralph
Heel mooi
Hoe is de kwaliteit?