Gefeliciteerd man!! Wat een prachtige Omega!!
Hij is binnen!
Pakket opengeknipt geweest, pushpins die los lagen en vast aan het fedex plakpand zaten, maar alles heeft het overleefd.
Eerste indruk, schakels en endlink van prima kwaliteit, voelt solide. Splitpins is even priegelen t.o.v. schroefjes maar al in al prima.
Sluiting naar verwachting wat blikkerig maar heb ook expres (nog) niet de betere sluiting bij besteld. Voor nu niet nodig.
Uitstraling is top. Vind het wat speelser ogen maar wel chique.
Past goed bij het horloge, gefeliciteerd!
Zijn de endlinks massief?
Ja! Ook los te bestellen overigens voor het geval dat ze kwijt raken of iets dergelijks
Staat mooi idd! Dank voor het delen.
Is het nog een optie de tudor sluiting erop te zetten?
Zeker, op de website dan wel even een conversieschakel erbij doen. Enige probleem, is voor de Presi band momenteel uitverkocht
Zo zeg. Leuke trip.
En leuk horloge !
Shit 3 euro te veel betaald! Op Amazon.nl
De Stylist is binnen, De wijzerplaat is inderdaad sunburst rood en als ik het goed zie nog heel netjes. Glaasje is alleen enorm bekrast en ook vies aan de binnenkant.
Binnenin een Tissot 781-1 handwinder. Serienummer dateert hem op 1968
Mooie wijzerplaat. Rood is niet bepaald een kleur die regelmatig gebruikt werd destijds (en nu nog niet). Je kan hem bijna in de boom hangen
Inderdaad geen gebruikelijke kleur. Wel een horloge voor zonnige dagen, want zonder zon of lamp op de wijzerplaat oogt hij behoorlijk donker.
Hoezo dit dan? Die sluitingen zijn echt ellendig bij deze dingen. Dit is een perfecte upgrade.
heel mooi gefeliciteerd
Grappig, deze had ik ook nog nooit gezien, net voordat ik deze van jou zie, zat ik op “ormoda” en zag deze daar voor het eerst.
Leuk ding hoor!
Heb je ook gelijk in, maar heb er niet zoveel problemen mee. Zal toch voor grotendeel de originele band erop hebben dit is meer voor de leuke afwisseling. Plus, ik ben ook van plan ooit nog de Ranger band te bestellen dus heb al het geld nodig
Deze komt mijn kant uit. Bedankt @Henkjan91 :
Fotocredits @flowert
en deze bandjes van Bulang & sons
en nu klaar voor 2022 en een groot deel van 2023
Hahaha, nietes.