Dit is lekker zeg… 
Weer een mooie aanwinst! Ik speur nog altijd met 1 oog naar een zwarte no date met caliber 865 
Die Chronostops dragen echt heerlijk!
Thanks :-). Ik heb er een de h2 in wit en 34.5 mm. Wel in zwart rhodium afwerking qua uurwerk. Tot zoverre de enigste op de aardkloot in die samenstelling that is 
Gave vondst
Waaaatttt heb je Staatsloterij gewonnen?? Haha nee van harte deze is ook gaaf hoor!!
Jeez, jij bent lekker bezig! 
Congrats! Lekker, deze! 
Was het maar zo een feestje. Neen hoor. Nu is het echt een tijdje gedaan. Lekker genieten van wat ik heb nu.
Volgens de zelfhulpgroep heb ik een relapse. 
Ja he? Ben benieuwd. 
Bedankt.mss dat ik hem ooit weer inruil voor een driver. Das nog net iets gekker. Leuk als conversation piece.
Ik heb een driver gehad en weer verkocht omdat het toch wat vervelend was… Bij nader inzien had ik hem beter gehouden 🫣
Ik vind dat ook niet fijn dragen hoor. Een horloge mag bij mij gewoon aan de bovenkant van de pols.
Ja dat was mijn idee bij de verkoop. Het had wel wat en het is leuk voor de heb, maar het is niet praktisch om de tijd af te lezen 
Foto van deze ex voor de sfeer, niet incoming dus!
Was wel een pracht exemplaar zeg!
De Chronostop blijft een gaaf model van Omega.
De driver versie was ook enorm gaaf. Is inmiddels ergens in Tsjechië beland.
Spijtig! Was een bijzonder stuk, maar je hebt hem ook niet gehouden dus 
Heel gaaf👌
Prachtig!
Zo leuk is hij niet meer. Zit je braaf te wachten en dan zegt DPD dat je niet thuis was. Deze mogen ze dan in hun reet steken. Heb dit soort fratsen ook al vaker met DHL gehad. Amazon kan er niet veel aan doen maar ik bestel daar gewoon niet meer.
Het was gelukkig geen solar…