Het Grote incoming topic Deel VIII

Deze puntgave Enicar (mijn eerste, en daarmee dus letterlijk mijn “Een-icar” :wink:) mogen overnemen van een ware liefhebber!

8 likes

Was op zoek naar iets blauws met small seconds indeling op de wijzerplaat.

Twee kanshebbers waren nadrukkelijk in beeld:

Maar de kunst van het omdenken: waarom niet no seconds in plaats van small seconds?

En nu incoming:

21 likes

Wat een lug gap.

1 like

Dat is dat je goed tussen de lugs kunt poetsen. :nerd_face:

3 likes

Daarom is een spleetje tussen de voortanden ook zo handig.

Ik denk trouwens dat die onderste foto enigszins een vertekenend beeld geeft.

1 like

7, 18, 9? Whut?

1 like

Haha scherp scherp!!

Copy paste:

Eerste 2 timexen.

23 likes

Een PO 2201.50 onderweg (foto ter illustratie) !
Eerste ervaring met particulieren op Chrono24, toch wat spannend… :sweat_smile:

Vermoedelijk vertrekt hij snel weer voor een service, maar eerst even goed inspecteren als hij binnenkomt dus.

42 likes

Hoeveel horloges koop jij in een maand :partying_face::grin::sweat_smile:? Wel mooie keuzes! Ik heb de Furlan Marri Mare Blu, die is ook erg leuk in een beetje dezelfde categorie

1 like

Omdat het toch wel heel lekker is om een horloge te zien lopen; Bij no seconds mis je dat :sunglasses:

Leuke Longines misschien? :innocent:
https://static.fratello.com/2020/01/LonginesChrono-2.jpg

9 likes

Haha voor de goede orde, “slechts” 2 incoming :sweat_smile:

De rest heeft het af moeten leggen

15 likes

Terug naar NL? Mooi!

10 likes

Die groene Timex is best leuk.

1 like

Ja ik zag al dat het een ex van je was :slight_smile:

1 like

Leuk ding! Ben benieuwd hoe ie bevalt. Heb zelf bijna op de koop-knop gedrukt bij de teal versie maar wist mezelf net op tijd in te houden :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Dammit! Nog wat meer geduld oefenen voor de ijsblauwe Ball. :slightly_frowning_face:

KnipselBall(1)

15 likes

Ik heb zelf een Traska Commuter met hetzelfde uurwerk, dat door Traska nog extra is ingeregeld. Deze wijkt ook zo’n 1 à 2 sec. per dag af.

2 likes

Eens, maar de Corniche heeft een quartz uurwerk en dan is no seconds weer een goede zet :wink:

2 likes

Dat is inderdaad wel iets minder, maar ik heb toch liever een tikkende secondewijzer dan geen secondewijzer. Maar dat is uiteraard een smaakkwestie :sunglasses:

1 like