Eens, maar de Corniche heeft een quartz uurwerk en dan is no seconds weer een goede zet
Dat is inderdaad wel iets minder, maar ik heb toch liever een tikkende secondewijzer dan geen secondewijzer. Maar dat is uiteraard een smaakkwestie
Gefeliciteerd! Welke is het geworden die uit NL?
Linen 16014 onderweg.
Dat geeft wel overlap met mijn 1603, dus die mag dan weer door voor een vriendenprijsje.
Mooi hoor! Je had toch ook die RZE Carbon een tijd geleden in bestelling? Dat vond ik ook wel een originele waar ik benieuwd naar was. Maar je moet keuzes maken hè, deel van de mooie hobby
Dankje! Nee, een full set van 2011 uit Spanje. Eerste eigenaar, nooit geserviced, wel wat gedragen. We gaan zien of’t in het echt ook wat meevalt
Jazeker, die had ik weer opgegeven voor een Tudor North Flag, die er niet gekomen is…
Dit dus, kan zomaar weer gebeuren dat ik de twee eerder genoemde incomings weer on hold zet door een HFer
Gaaf! Ik heb hem laatst van @Erik11 omgehad en was positief verrast. Erg goed gedaan!
Oude model wellicht ook leuker dan de nieuwe.
Het moest inderdaad die reeks zijn. Echt nog uit de toolwatch periode van Omega, voor ze de keramische bezels en zirkonium wijzerplaten geïntroduceerd hebben. De Speedy is de enige die nog die tool uitstraling heeft
Als de PO zeer goed bevalt, gaat mijn geliefde BB58 er vermoedelijk uit na 4 jaar
Bal(l)en, John. Wel 'n lekker kleurtje, deze!
Sterkte met wachten!
Had hij die toen mee? Maar die GTG heeft inderdaad wel blijvende indrukken gegeven hier
Ik was ook wel onder de indruk van zijn Zenith Tipo CP2, naast al het mooie GS geweld. Moest mijn budget onbeperkt zijn dan had ik die van Number4 direct overgenomen!
Ik dacht dat @bauhaus dezelfde bezit, maar hij had 'm toen niet bij …
De Tipo, voor jou misschien ‘op de grens’ wat betreft grootte, maar blijft een ‘aparte’ verschijning
PS mijn jongste GS aanwinst moet je ook eens in het ‘echt’ aanschouwen … je gaat dan weer in de kosten vallen
Je hebt het over die mooie SBGP017? Ik vrees inderdaad voor mijn portefeuille als ik die in het echt ga mogen bewonderen
Volgende maand ga ik eens langs bij Prosper in Brussel. Die hebben heel veel moois liggen, ik ben benieuwd hoe dat zal aflopen…
Beide prachtig
Fantastisch
Leuke ballslap