Sorry sorry sorry
Da’s een topper!
Ik heb er nog wel een passende wijn bij
Ik dacht niet dat ik het ooit zou doen, maar ik ben toch gezwicht. Ik stond niet alleen in de store in Utrecht deze af te rekenen en de telefoon bleef ook maar gaan. Nog steeds zo populair en schaars dus?
Gelukje want ik liep eigenlijk zonder verwachtingen naar binnen en al helemaal niet om te kopen
Nice Hoor graag als ie weer door mag…
Na het proberen van een SPB451 ben ik tot op het bot verdeeld. Dit horloge drapeert zo mooi om mijn pols😍
Nice !
De groene SPB381J1 staat op mijn verlanglijstje
Ik heb de blauwe MM200 gmt om de pols gehad. Ik mik oo een zwarte maar wilde de maat nemen. Zit ook super lekker hoor! Pffff moeilijk
Gehad en verpatst.
Ander seikootje gekocht
Het is een gaaf model, maar groen is niet voor mij.
Ik heb ze gepast met het vooroordeel dat ze wat saai en flets zouden zijn (heb zowel een monochrome als deze blauwe geprobeerd)
Maar niets is minder waar. De case afwerking is subliem met mooie hoogglans accenten verspreid over de kast en dial. Een heel mooi slank en voornaam horloge die enige bling niet vreemd is. Degen die een pure toolwatch verwachten zullen verrast zijn.
De zwarte dial is gitzwart en onder de 12 bauwlampen van de AD schitterde de indices als een aqua terra bijna. Toch even bij het raam gaan staat en dat beeld bleef aardig overeind. Heel gaaf allemaal.
De mm200 gmt was ook en genot om te bekijken en te dragen. Maar blies niet de 62mass uit het water qua mooie looks of premium gevoel. Het ging gelijk op.
No losers here, only winners who go home and fuck the prom queen.
Ruggengraat van karton…? maar overkomt de beste Leuk ding toch
Gefeliciteerd. Ik ga hem donderdag om de pols doen en moet er wat besloten worden😅
Ja, mij lijkt 't vrij simpel: als je een horloge hebt dat je mooi vindt en dat heel lekker draagt; lekker dragen en van genieten!
Ik ga 1 van deze drie kopen. De monochrome spb of de blauwe spb of de zwarte MM200 GMT. Voor de vorm ga ik ook een 41mm hydroconquest om de pols doen om zeker te zijn datie te groot is
Bij welke slaat je hart een slagje over? Welke klopt echt helemaal? Die nemen. Succes met kiezen!
Qua pasvorm de SPB, en met de zomer voor de deur een blauwe dial. Vind ik zakelijk ook wat leuker.