Ik zag deze net voorbijkomen…Welk origineel hebben ze nou weer onder het kopieerapparaat gegooid? Hij komt er overigens niet aan, maar wist niet welk ander topic dit onder te scharen
Mooi…het mattenklopper-logo doet me denken aan Koot en wijlen Bie
gewoon een nieuw topic aanmaken en het horloge voorstellen
Dat zal de Omega Aqua Terra Worldtimer zijn :
Dank, ik had 'm inmiddels ook gevonden…De PD ziet er meer uit als een kinderhorloge met al die felle kleuren. Ik vind de Omega al spuuglelijk (en dat voor 11.000 euro…), maar dit staaltje jatwerk is nog een graadje of wat erger.
Mooi horloge. Maar ik kon slecht tegen asymmetrische subdials. Die onderste had even groot moeten zijn als de bovenste twee. Daarom geflipperd.
Ow, dit verbaasd me. Vind het zelf juist mooi in balans. Och, ieder zijn eigen allergie zullen we maar zeggen haha.
Zelf vind ik vooral de 24 uur subdial overbodig. Wanneer komt het nu voor dat je niet weet of het am of pm is?
Al kan ik dit voor mezelf goed praten door een link naar de geschiedenis van de speedtimer lijn te leggen, waarin het ook de eerste automatische chronograaf in de ruimte was.
Gezien de enorme lange power reserve van deze solar, kan de 24 uurs subdial in die context verklaard worden, daar het als astronaut wel handig kan zijn om te weten of het nu avond of ochtend op aarde is
Heel erg mooi! Staat goed. Heel veel plezier ermee.
Wow wow wow
Sow . Lekker hoor! Genieten dit
Heerlijk Congrats Cihan
Prachtig!
Die lume maakt het nog dat tikkeltje specialer.
Wat een lichtshow!
Nice, gefeliciteerd
Heel tof hoor!
wow
Super vet!!