Waarom ook niet. Een SBGA467
Mooie (diep)zwarte Springdrive hoor.
Lekker klokje
Deze onderweg voor m’n Formex Field!
Ook nog een leren band van STRPS onderweg, die morgen op de mat zou moeten liggen.
Wat ik wilde verkopen is de deur uit of wordt morgen opgehaald; dus na het passen nu de knoop doorgehakt en daarom incoming :
Longines Spirit 37mm, zwarte wijzerplaat en leren band.
Die is gaaf!
Heel mooi! 37mm sweeet
Klopt wat je zegt,die heb gepast was 42 mm.
De 36 mm explorer 1, dat was mijn eerste Rolex die ik heb gekocht. Prachtig en subtiel horloge, maar net iets te klein voor mij.
Hij doet het netjes, maar sommige mensen
5 dagen na betaling
Dear Jasper, good morning,
Regarding this order, I regret to inform you, that I would like to cancel it, as I have reconsidered and decided to keep my watch. I no longer intend to sell it.
I apologize for the inconvenience caused, I have already informed Chrono24 to proceed with the cancellation of the order.
Thank you for your understanding, and I await confirmation of this message.
Best regards,
Filipe
Dat is wel vrij bizar. Ongelooflijk als chrono24 hieraan meewerkt. Ik zou dat even afwachten.
Daar zullen ze wel aan meewerken. Ik denk niet dat C24 de middelen heeft om iemand te dwingen zijn horloge op te sturen.
Ze zullen hooguit de misgelopen transactiekosten alsnog bij hem in rekening brengen. Dat is dan weggegooid geld voor ‘m. Maar jij schiet er niets mee op helaas
Laten we het hopen, alhoewel ik vrees dat aangezien er geen verkoop is dat misschien ook wel niet het geval is.
Maar goeg. Ik moest eigenlijk toch helemaal geen horloges kopen