Het Grote incoming topic Deel X

Ik denk als je het met 4 mensen doet je in ieder geval de 50 dollar shipping gedekt hebt. Dan is het nog 70 dollar plus import. Ik kan gerust bestellen maar dan moeten mensen wel vooraf horloge betalen en naderhand nog de rest. Ik wacht nog op antwoord van de andere geintresseerde…

Nog even bekeken… maar ik zie er vanaf. :wink: Ik heb al teveel van dit soort horloges. :disguised_face:

1 like

Ah, okay. Gelijkenis met Seiko 5 zie ik eigenlijk niet. Maat vind ik top en mijns inziens een van de meest ondergewaardeerde sport rolexen.

Maar wellicht teveel overlap met mijn sub.

Ieder zijn ding uiteraard.

2 likes

Ohh yah, de track en trace geeft aan maandag. Gelukkig is de vrouw des huizes thuis. Maar mijn eerste omega is onderweg. Wel met stalenband

32 likes

Ik heb geen berichtje gehad, maar wil wel meedoen.

In de tussentijd, deze maar aangeschaft.

20 likes

Leuk! Welk model is dit?

A500WGA-9DF

1 like

En vervolgens nog dit momentje van zwakte. Nu zijn er dus 2 Chinese snacks onderweg. :see_no_evil:

13 likes

Je doelen zijn niet groot genoeg :stuck_out_tongue:

1 like

Haha, ja, daar kun je zeker van zijn.

Dit is allemaal maar vermaak zolang ik noch een horloge weg wil doen, noch serieus extra geld in de hobby wil steken. Ik ben voorlopig wel even OK met de omvang van mijn horlogedoelen. :slightly_smiling_face:

3 likes

Heel toffe Omega! :+1:

Gaarne uitleg?
Wat is er mis met Seiko 5?
:triumph:

Voor een seiko 5 prijs, weinig. Voor een Rolex prijs weinig niet.

1 like

Nieuw kalfsleder binnen voor deze twee. Ben er wel content van!

33 likes

Leuk! Heb ik ook gehad maar aan mijn dochter geschonken toen die hem vaker droeg dan ik.

1 like

Moest het gewoon een keer proberen.

Ik heb daar echt veel plezier van gehad.

1 like

Het moesr er eens van komen

54 likes

Heb de polar om de pols geprobeerd.

Bij mij was het gevoel er niet terwijl ik vantevoren hoge verwachtingen had.

17 likes