Het Grote incoming topic Deel X

Ik ben fan :ok_hand: :dizzy:

1 like

Daar is ie dan.

Ik ben erg onder de indruk wbt afwerking.
Had iets meer van de band verwacht, maar overal zeker heel veel bang for buck.

26 likes

Nice. Congrats!

1 like

Dat is eigenlijk ook wel een ander model. De moderne explorer ii is significant groter.

Ik heb uiteindelijk voor de nieuwe explorer 1 in 36mm gekozen. Mijn smaak evolueert naar de wat kleinere modellen.

Ik blijf de 16570het meest ondergewaardeerde sportmodel van Rolex vinden. De kast draagt zeer comfortabel en een gmt functie. Wellicht in de toekomst nog een keer.

6 likes

Wat bedoel je precies met de band?

1 like

Ik had hem iets robuster en dikker verwacht. De tudor geinspireerde micro adjust is goed uitgevoerd, maar had hem iets smoother gewild.

Het heeft meer met mijn hoge (misschien iets te) verwachtingen te maken, vanwege al die revieuws, dan het horloge zelf. Peter Kosta heeft 100% gelijk in zijn review.

Ben er heel erg blij mee en ik snap de GS verwijzingen wel. Afwerking op de kast en details op de dial zijn gewoon om te smullen.

Oh ja, het uurwerk is ook erg goed. De GMT functies werken net goed als bijv mijn ex BlackBay GMT en de uitlijning van de wijzers is spot on.

2 likes

Dit monsterlijke ding via Kickstarter aangeschaft in december, zou verstuurd worden deze maand, maar bij de eerste batch ging de maan bij sommige horloges los, nog een extra maandje wachten nog, ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet…

8 likes

Zou dat smoother niet komen met vaker gebruiken? Merk ik wel eens bij horloges… Maar klinkt goed, goede en fijne YouTuber ook die Peter Kosta.

1 like

Dat gaan we zeker zien, want polstijd gaat deze wel krijgen.

1 like

Die is klaar voor een beurtje. -8 seconden is niet best…

Dat horloge is echt onvergelijkbaar met een seiko 5 man.

:clown_face:

Lijkt hier alles vervormt, tekst enzo of ligt dat aan mij?

36mm explorer 1 is wel altijd mooi!

1 like

D
a
t

l
I
g
t

a
a
n

j
o
u

2 likes

Oke geen XTC meer dus op de middag Wil :grinning:

2 likes

Geweldig

Congrats

Geweldig

Gefeliciteerd

Nóóit meer wegdoen

1 like

Zal de foto zijn.

Dit is mijn inziens een fraai exemplaar.

1 like

Kon na het zien van deze release het toch nog niet laten om weer eens te kijken wat die Chinezen kunnen maken. Belachelijk veel kwaliteit voor je geld.

Sinds mijn Speedmaster Date ben ik om, en vind de witte Speedmaster geweldig. Goed om zo ook eens te kunnen proeven, omdat ik niet verwacht dat deze blijft.
De echte zal voorlopig ook zeker niet komen gezien het prijskaartje, maar dromen mag :sweat_smile:

17 likes

Namaken😉

Vandaar ook proeven :slightly_smiling_face: