Die hebben prachtig werk geleverd zo te zien. Die wijzerplaat straalt! Mooie kleurencombinatie. Van ongeveer welk jaar is dit horloge?
Dat zou wat zijn! Ik ben bang dat het misschien als een verkapt verkoperskanaal zal worden aanschouwd
die zijn er wel geweest en om die reden ook verwijderd…
Mooie NA
Ja, die is top!
[Screenshot 2024-10-01 10.09.41] [Screenshot 2024-10-01 10.06.31] poll Ik twijfel tussen deze 2 horloges, welke van de 2 kiezen jullie? De prijs is ongeveer hetzelfde en de uurwerken zijn ook vergelijkbaar. Voor de Sinn een SW200-1 en voor de Damasko een ETA2824-2, beide beproefde automaten. Deze horloges hebben naar mijn idee een prachtig en tijdloos design en zijn al heel wat jaren min of meer ongewijzigd in produktie. Toch zijn ze allebei moeilijk 2e hands te verkrijgen, en als je ze vi…
Deze vraag van mij dateert alweer van 1 oktober, en door hulp van jullie kwam ik tot een besluit. Misschien dachten sommigen ondertussen wel “al die moeite voor niets? Ik zie geen NA komen”, maar het horloge is besteld, NA volgt. . Welke dan? Tsja, nog even afwachten…

Welke
Damasko
Gaaf! Van harte!
Haha, top!!!
In de WKR buiten de vrije ruimte zou dit horloge 8 euro aan naheffing kosten

1 of 88
Heel vet! Moser dials zijn fantastisch, echt een mooie kleur en textuur.
lekkere clean dial zo! geen gewauwel erop
Tof
Valt wat geler uit op foto is idd echt een zandkleur, heb t net opgehaald🙂 blij mee
Oh tof jij hebt hem besteld!
Hoe is je indruk ?