Het Grote incoming topic Deel X

Nog even een paar weekjes wachten, want horloges is niet op voorraad bij Tissot. Meteen ook een witte Delugs bandje besteld met passende zwarte sluiting.

31 likes

Binnen en om de pols!

40 likes

…en het horloge is binnen.

Edit:

De kleur veranderd prachtig onder verschillende lichtomstandigheden.

54 likes

Echt gaaf, eerste hier denk? Staat ook hoog op mijn lijstje.

Dat zou best goed kunnen. Ik heb er nog geen een voorbij zien komen.

1 like
3 likes

Vandaag besteld, morgen binnen.
Hoge korting op
https://www.bol.com/be/nl/p/orient-bambino-ra-ac0m11y/9300000187757276/?bltgh=o6aBAVRI5bj7s-c1gKFNFQ.2_3_6.7.ProductTitle

19 likes

Van een forumlid ook een witte rubber band

overgenomen (overigens ook nog blauw leer voor de ijsblauwe) vind hem op wit rubber verrassend fris, eigenlijk mijn favoriete combi maar om het wit nog wit te houden voor de zomer heb ik nu de zwarte band er weer op.

14 likes

WoW, die is wel heel erg mooi :star_struck: Congrats!

1 like

Weggggg

1 like

Dat was snel ja, stond maar een uur op 246€ dan.

Enamel wijzerplaat, in een vergulde 34mm kast. Automaat met 70u gangreserve zonder datum en super impulsief. Kijk er al naar uit!

41 likes

Een klassiekertje, maar een grote stap voor mij, m’n eerste horloge op een stalen band! Niet dat ik hem veel op staal zal dragen, ik knal hem waarschijnlijk direct op een kekke NATO. Ik miste toch iets in de collectie voor op het strand of tijdens de stortende regen met de hond. Een toolwatch als aanvulling op de gouden collectie, met gouden details natuurlijk, anders komt ‘ie er bij collectie GoldRush niet in :grin:.

Iemand nog suggesties voor een mooie passende (groene) NATO? Extra pluspunten als er iets subtiels van goud/geel in terugkomt :slight_smile:.

30 likes

Incomming: Breguet 5907BA
Nu nog een mooie 18mm strap

51 likes

Och och och, wat prachtig zeg. Daar ga je denk ik heel blij mee zijn. 34mm?

1 like

3 (!!!) NA’s incoming

44 likes

Ja 34,5, maar draagt iets groter door de lange lugs

1 like

Ziet eruit als textbook Breguet! Ooit eerder een Breguet gehad?
Hoe dan ook denk ik dat je hier heel blij mee gaat zijn

Jeetje. Dat zijn geen halve maatregelen, Pierre. Schitterend

1 like

Het overkwam me ook een beetje toen ik van de vakantie aan het genieten was en wat rondspeurde naar King Seiko. Uiteindelijk op een bundeldealtje gekomen met de verkoper

1 like