Het Grote incoming topic Deel X

wat @tompj zegt weet het ook wel zeker

2 likes

Impulsaankoop, komt ergens in januari binnen:

40 likes

Dit is echt een geweldig horloge, ben jaloers :smiling_face::grin:

1 like

Dat is een mooi compliment. Dank!

Maar… wat let je?

1 like

Deze Conery MN net besteld voor de 14060

17 likes

Graag gedaan :ok_hand:t2:

Ik ben een beetje bang voor het verlies mijzelf kennende :grimacing:

2 likes

Scherp inkopen…

1 like

Dat zou ik eens in de gaten moeten houden, voorkeur voor mij is wel de lichte plaat incl seconde sector in het midden…

Heel erg mooi.

1 like

Zo dan

1 like

47 likes

Deze moet wat kleur toevoegen aan de collectie, en een bronze kast heb ik ook nog niet gehad :nerd_face:

(wel op leer)

27 likes

Microrotor, deftige afmetingen, betaalbaar …

Leuke vondst!

1 like

Al binnen @Warroo ?

1 like

Ik kon me niet meer beheersen en zojuist maar op de bestelknop gedrukt. :sweat_smile:

Dus incoming! :sunglasses:

54 likes

Heel cool! Heb ik zelf ook al een paar keer naar zitten loeren.

2 likes

Let the waiting game begin…

Ik was op zoek naar groen, maar er was gewoon geen model dat mij over de streep kon trekken. Elk model waarbij ik de trigger wilde overhalen, was blauw. :joy:

Dit model ook vaker in het vizier gehad, is niet blauw en mijn triggerfinger stond nu op behoorlijke spanning… Dus trekker overgehaald! :sweat_smile:

3 likes

Heel lang op zoek geweest naar een nieuw horloge met groene wijzerplaat. Weer een Aqua Terra? Een RW Millesime? De nieuwe Longines Conquest of toch… Het is de Baume Mercier geworden. Incl. stalen band. Fotootje voor de sfeer:

Groen moet je doen. Zin in!

63 likes

Yes! Net. Fotos komen, beloofd. Maar wacht nog op ander bandje dat het horloge de uitstraling geeft die het verdient. Erg blij mee!! Dank voor je belangstelling @Pandemo!

1 like

Ben hier wel benieuwd naar. Wanneer wordt deze verwacht?