Het Grote incoming topic Deel X

Thx !

Bij mijn weten is dit geen limited … gewoon de nieuwe Conquest Heritage …
Deze is de 38mm btw.

1 like

Lekker Bruno :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd :face_with_raised_eyebrow:

1 like

:star_struck: prachtig :boom:

1 like

Thx David !

Die nieuwe Laco mag er ook wezen :ok_hand:

2 likes

Dank kerel :+1:

1 like

Deze kwam vandaag weer in de verkoop, eerst limited edition in een tijdslot, nu wat extra voorraad gemaakt. Van mr. Jones, de Khaosify designed by Mister Phil. Mr jones maakt sowieso bijzondere horloges, mocht ik een keer in Londen komen ga ik zeker eens hun shop bezoeken, maar je moet er van houden… Weet nog niet of dat uiteindelijk zo zal zijn… We wachten af.

(Foto’s van website mr. Jones)

13 likes

Nieuwe aanwinst van vandaag, de DateJust 41 ref. 126300 :muscle:t2:

34 likes

Incoming: een CASIO Duro (met Marlin logo) - MDV106G-1AV.

Niet meer nieuw te vinden op de Europese markt. Daarom besteld via Amazon USA. De Marlin op de dial is me zelfs de import waard, zelfs dan is nog goedkoper dan op de 2de hands markt waar ze voor ± €130 gaan.

Nog geen hands on ervaring met deze gehad. Kan niet wachten om er lekker onvoorzichtig mee te zijn.

19 likes

Wees er zuinig op want het zijn toch gewilde exemplaren de springende
Marlijn.

2 likes

Is dat de nieuwe?? Kinda hot…

Yep, is de nieuwe Conquest in de 38mm uitvoering

Ik zeg het natuurlijk hzel stoer, maar natuurlijk ben ik mooi voorzichtig met mijn horloges. Maar met een horloge koop je ook een beetje de fantasie dat je een avonturier bent he.

2 likes

De SRPF77K1 is op weg naar mij toe.

19 likes

Heel gaaf hoor. Voorheen was dit model met datum, en dan ook nog heel lelijk op twaalf uur geplaatst. Dit is veel beter.
Mooi formaat ook :ok_hand:

3 likes

Timex Marlin Chronograph

Ik kwam deze op Vinted deze tegen, nieuw, voor een zacht prijsje. Dus maar eens kijken of een chrono wat voor mij is, nooit een gehad of gedragen. Impulsaankoop, voor de helft van wat je betaalt voor een nieuwe moonswatch, maar dan van staal :wink:
jammer van zo’n nutteloze 24u subdial, maar daar zit je aan vast met dit uurwerk (Seiko VK64 quartz)

23 likes

Hij is binnen! Mijn eerste vintage horloge.

47 likes

Draag nu zo’n 5 weken non-stop deze Explorer als enige horloge in de collectie.

Maar merk dat 1 horloge toch net te weinig is voor mij, dus er komt er nog wat bij. Deze vier jaar geleden ook al twee jaar lang met veel genot gedragen dus dat moet goed komen.
De 58 is er al maar zit zelf nu nog in Portugal.

59 likes

Mooi setje zo!

1 like

1 like