Plaatje! Had 'm zelf ook wel willen hebben
Dankjewel!
Deze Franse schone komt binnenkort uit La Douce France mijn kant op. Kannie wachten!
Michel Herbelin, Newport Originals.
Lekker hoor! Geniet ervan
En dan komt ook nog deze vintage Seiko turtle 6309-7040 binnen dit weekend. Eindelijk een mooie vintage. Lang op zoek naar deze geweest.
Met dank aan @Tudor13
Heel vet! Laat die foto’s maar komen zodra 'ie binnen is
Nu al beu?
Just kidding, met 1 zou ik ook niet genoeg hebben.
Thx
Ja, vorig model had datum op 12u … hetgeen niet mijn ding was.
No date is IMHO vaak zoveel mooier, zeker op een dresser
Dankjewel!
Incoming: onderdelen om mijn SSK003 (Seiko 5 GMT “Batman”) te ontdoen van zijn gekraste hardlex en bezel en deze te vervangen door saffier, sub-style bezel en een pepsi insert. Heel benieuwd naar mijn eerste hobby-projectje!
Cool! Ben benieuwd naar de fotos!
Bijzondere verschijning! Ik ben benieuwd als ie binnen is
Dan zijn jullie beiden exact op de juiste plaats. Enjoy de vakantie nog en geniet strakjes van de mooie BB!
Dankjewel! Ik vind het ook een zeer bijzonder horloge. Alleen gaat hij er voorlopig helaas nog niet komen. Na 20 emails over en weer met Herbelin in Frankrijk krijgen ze het niet voor elkaar om gewoon dat horloge aan een xl bandje (wat ze wél los verkopen) te zetten en aan mij op te sturen. Over een maand ga ik naar Frankrijk, dan stap ik daar wel een juwelier binnen; ze hebben heel veel dealers in hun eigen land dus moet lukken. Wordt vervolgd…
Wat een onzin dat ze dat niet doen zeg. Bijzonder klantonvriendelijk. Erg spijtig