Het Grote incoming topic Deel X

Bedankt.

Voorlopig de Explorer om :sunglasses:

20 likes

Inderdaad! Het aparte is dat ze niet zeggen dat ze het niet willen doen, maar ze krijgen het niet rond. :joy: Ik begon contact met ze te leggen op hun Facebook pagina. Die stuurden mij door naar de klantenservice op het hoofdkantoor, waarna ik antwoord kreeg van een verkoper in een Herbelin Boutique in Parijs. Die kon mij geen prijs geven en stuurde mij door naar een collega in een andere Boutique en die zouden wel contact met mij opnemen… Na tig mailtjes, en een hoop irritatie, met al die lui had ik nog geen prijs voor het geheel en toen heb ik gezegd… “Tu sais quoi ? Va te faire f****e!” Vrij vertaald: loop naar de kloten! :sweat_smile: Heb ik wel mezelf mee, want het horloge komt nu dus zeker niet mijn kant op; althans niet bij hen vandaan…

5 likes

30 likes

Binnen

30 likes

Ik ben zo slecht in wachten

58 likes

:star_struck:

1 like

Eerste KS, zin in :smiley:

41 likes

Heel gaaf! :ok_hand:

1 like

Goed gedaan!

1 like

Mooi :star_struck:

1 like

Vele malen mooier dan op de advertentie foto.

24 likes

Gewoon heel veel horloge voor het geld.

Ziet er goed uit, Jurgen :+1:.

1 like

Prachtig :boom:

1 like

Impulsaankoop! Ik kwam eigenlijk Grand Seiko’s bekijken, maar ik vond dit design wel erg cool overkomen. Glanzend zwarte dial, off white markers en chapter ring, oranje seconde wijzer, 37mm, solid bracelet, vintage look ennnn… Japanse dagaanduiding!

51 likes

Welke dag is het nu?

Ongeveer de 21ste.

18 likes

:rofl:

1 like

Zaterdag in het kanji is Do, wat betekend bodem, of aarde.

4 likes

Earth day :grinning::+1:

2 likes