Lekker apart.
Nog niet eerder gezien. Lekker kleurrijk en eigen gezicht
Erg tof
Mooie band
Mooie dial
GMT en chronograaf
Geslaagd dus !
Nog effe hoor : die kast afwerking en dan met een mooie Aragosta lederen strap
Leuk…lekker fris!
Mooi! Chronostop vibes maar dan met een vrolijk kantje door die kleurtjes
Dank allen! Ik had 'm al sinds de release op het oog maar wilde eigenlijk geen micro’s meer kopen. Maar ik kwam 'm toevallig tweedehands maar nog in de stickers tegen en vind Farer echt een gaaf merk.
Met een C-shape case, mono pusher, GMT, hoogste afwerking Sellita, frisse kleurstelling toch de knoop maar doorgehakt. Deze krijgt zeker een NA topic als ie binnen is!
Mooi ding ik hou ervan zwart.
Zou normaal nooit een horloge kopen met een coating, maar deze moest ik hebben.
Neem m tzt wel van je over.
Heel tof
Stoere 1521👌
Heerlijke kleurtjes
Tof
Eindelijk iets uit Japan. Het zal nog even duren voor ik het horloge in huis heb, maar de Minase × Fratello M-3 ‘Shiro’ is besteld. Voor mij klopt bijna alles aan de ‘ Shiro’. Ben heel benieuwd naar die dial en de polishing.
Ik gluur al heel lang naar een Doxa. Maar de prijs is me te hoog. Zeker voor een horloge waarvan ik niet zeker weet of het wel wat voor mij is.
Daarom heb ik een Seestern besteld. Met een Seiko uurwerk kun je niet zo erg fout gaan.
Die afschuwelijke stalen band gaat er wel vanaf. Wat er op komt weet ik nog niet. Ik heb wel een rubberen strap mee besteld. Dus we gaan het zien.
En mocht ie me na een tijd nog steeds bevallen is de kans aanwezig dat ik nog eens een Doxa aanschaf.
Die combi oranje-zwart