Heel leuk! En klein! Band past vermoedelijk niet eens om mijn pols. Ga het niet proberen want dan moet ie uit de stickers…ding zit volledig ingepakt. Daardoor ook geen rek mogelijk vd band dus passen is compleet onmogelijk.
Nou ja…leuk om gezien te hebben. Deze is duidelijk meer geschikt voor een wasberen polsje
De witte Speedmaster 3861 op rubber gekocht. Staal kon ik afwisselen met mijn zwarte.
Maar omdat ik juist veel tussen deze horloges afwissel, en ik het band wisselen een beetje gedoe vind, toch ook maar de stalen band (met gepolijste tussenschakeltjes) besteld.
Stond toch duidelijk in de omschrijving dat die zo klein was/is.
Toen ik je post zag direct gaan kijken, want heel mooi op foto, en wist meteen dat dit horloge niets voor mij is want veel te klein. Hoe werkt dat dan bij u?
Btw hij zou iets groter uitvallen vanwege het vierkante ontwerp dus vandaar toch het gokje. Maar als de band niet eens om de pols gaat tja dan houd het wel op.
Edit, hola, je hebt er nog tekst aan toegevoegd. Ikke ook dan =
34mm is altijd klein, vierkant of niet.
Had je ook besteld/gegokt mocht je 10 euro retour moeten betalen? Die vraag stel ik me zelf altijd. Transport is niet gratis, iemand moet dat allemaal betalen…
Deze Mido Ocean Star GMT is inbound vanuit Griekenland als “zeer goede” full-set tweedehands. Na een lange zoektocht voor een enigszins betaalbare GMT die ook tegen een duikje onder water kan, kwam ik uit op een filmpje van Teddy Baldassarre over “Affordable GMT’s” waarin deze ook aangeprezen werd. Direct een klik mee. Ben benieuwd hoe de Mido in het “eggie” is.