Wellicht slim om weer een siebelmania topic te openen. De vorige keer werd dit topic overgenomen.
Koop je 6 vouchers om een horloge te bestellen, kom je erachter dat je er maar 1 mag gebruiken, om die 5 andere te gebruiken kan je vervolgens 5 aparte bestellingen plaatsen… Wat een strategie😂
Denk dat het een fout op de site is. Het is idd een uitzondering op de wet. Wel balen als je de G-shock wil. De 20% verloopt over ongeveer een uur haha
Mensen,aub met de Siebelbonnen naar de Siebelsectie van het forum,hier willen we graag leuke (online) winkelaanbiedingen zoals de titel al doet vermoeden.
Anders had het wel “Help,wat moet ik nu met m’n Siebelbonnen” geheten
Of topic (I know), maar u kunt uw VVV bonnen inwisselen voor een (bijvoorbeeld) bol.com bon en kunt u vervolgens bol.com leeg kopen met de bonnen.
Op de valreep is het mij gelukt nu dus een Casio G-Shock GA-2100-1AER onderweg voor €61,92
Bon gekocht t.w.v. van €50 voor €32 de rest bij betaald
Er is een storing, wordt wel verholpen!
Is er nog nieuws?
Die heb ik weleens gepast. En die is idd super mooi.
Dat topic bestaat allang niet meer want men was er als de kippen bij om die destijds te sluiten en in het groot archief te kieperen. Ook de opvolger van het Siebel-topic werd in no-time op slot gegooid dezelfde dag als de bonnen niet meer leverbaar waren.
Dus je zit er nog even mee opgescheept. Het is hoe dan ook een goede actie, maar dit moet geen NA-topic van Siebel aankopen worden…
Kwam ze wel goed uit dat deze storing net tegelijk was met de 20% korting actie die vannacht is verlopen.
Als je een g-shock op het oog had zou ik bij Siebel nog wel die korting afdwingen.
Zie nu ook dat de actie voorbij is nu ze net de “bug” gaan oplossen haha:
Volgens het artikel: “ De bonnenuitgevers vinden het verder oneerlijk dat winkelketens met een eigen cadeaubon niet aan de 50-euro-regel hoeven te voldoen.”. Dus Siebelbonnen die je alleen bij Siebel uit kunt geven ,vallen er dan niet onder,toch?
Klopt. Bij Siebel is de regelgeving niet van toepassing.
Het gebeurt niet vaak maar deze keer heb ik zitten slapen
Bonnen zijn weer online!
https://www.actievandedag.nl/aanbieding/giftcard-t-w-v-eur-50-van-siebel-juweliers
“Never give you up. Never… ”
Bij twijfel gewoon doen!