Je bent op dreef, daffie!
Ik vroeg me af waar mijn incoming bleef… Heb ik in m’n haast de aankoop niet afgerond. Nu maar gedaan.
Had 'm ook gezien, erg leuk design.
Die flexo band op maat maken kan weleens een aardige klus worden en hopelijk is het geen harentrekker.
Ik hoor graag jouw ervaringen.
Ik meld mij hopelijk morgen al…
Zoooo wat een klatser. Lekker hoor!
Wat denken jullie, smoelt het een beetje? Bund bandje, ik wilde het eens proberen. Een Oom van me droeg er altijd een, dikke leren band met 2 gespen.
het is weer eens wat anders,
en als je eens wat anders wil,
smoelt het altijd wel
Mooi! Proficiat
Ik volg dit even, heel leuk model!
Mooi model
Zou mooi zijn als ze hem ook in goudkleur gaan uitbrengen.
Volgens mij komt/is er ook een goudgele variant. Heb deze ergens voorbij zien komen, maar weet even niet meer waar.
Edit:
Even gegoogled maar kan het nergens vinden, vermoed dat ik wat dingen door elkaar haal.
Dacht het gezien het hebben, tijd voor een bril.
Heel leuk! En klein!
Band past vermoedelijk niet eens om mijn pols. Ga het niet proberen want dan moet ie uit de stickers…ding zit volledig ingepakt. Daardoor ook geen rek mogelijk vd band dus passen is compleet onmogelijk.
Nou ja…leuk om gezien te hebben. Deze is duidelijk meer geschikt voor een wasberen polsje
…en tov m’n 41mm Citizen…
Oogt klein zo. Geen fan van de naald wijzers trouwens. Die hele seventies look is wel erg leuk
De witte Speedmaster 3861 op rubber gekocht. Staal kon ik afwisselen met mijn zwarte.
Maar omdat ik juist veel tussen deze horloges afwissel, en ik het band wisselen een beetje gedoe vind, toch ook maar de stalen band (met gepolijste tussenschakeltjes) besteld.
Stond toch duidelijk in de omschrijving dat die zo klein was/is.
Toen ik je post zag direct gaan kijken, want heel mooi op foto, en wist meteen dat dit horloge niets voor mij is want veel te klein. Hoe werkt dat dan bij u?