Het Grote incoming topic Deel X

Btw hij zou iets groter uitvallen vanwege het vierkante ontwerp dus vandaar toch het gokje. Maar als de band niet eens om de pols gaat tja dan houd het wel op. :man_shrugging:

6 likes

:rofl: :rofl:

Edit, hola, je hebt er nog tekst aan toegevoegd. Ikke ook dan =
34mm is altijd klein, vierkant of niet.
Had je ook besteld/gegokt mocht je 10 euro retour moeten betalen? Die vraag stel ik me zelf altijd. Transport is niet gratis, iemand moet dat allemaal betalen…

1 like

Van mij mogen webshops kosten in rekening gaan brengen voor retouren.

Als ondernemer wordt je toch gek van dat bestellen en retouren?!

Ik kan er niet zo goed bij. Ookal faciliteren ze het zelf.

7 likes

Eens. Zou zeker terecht zijn…en helemaal niet vreemd.

2 likes

Slava Afalina. Maand wachten nog.

12 likes

Ik hoop over een paar dagen vanuit Japan. :hugs:

( nieuwe hobby? :grimacing: )

9 likes

Leuk🤗

1 like

Je bent nu goedkoper uit dan als je het andersom had gedaan volgens mij?

1 like

:face_with_raised_eyebrow:

1 like
5 likes

Incoming nieuw voor nog geen €62 incl. bezorging :smiling_imp:

Casio(ak) G-Shock GA-2100-1AER

Dit ; Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V - 2379 van Roger_R

10 likes

Deze Mido Ocean Star GMT is inbound vanuit Griekenland als “zeer goede” full-set tweedehands. Na een lange zoektocht voor een enigszins betaalbare GMT die ook tegen een duikje onder water kan, kwam ik uit op een filmpje van Teddy Baldassarre over “Affordable GMT’s” waarin deze ook aangeprezen werd. Direct een klik mee. Ben benieuwd hoe de Mido in het “eggie” is. :smiling_face_with_three_hearts:

46 likes

Tof! :ok_hand:

1 like

Komt als het goed is deze week binnen, uit Duitsland.

14 likes

Laco B-typ “Aachen” 42 mm met vintage lume, colab tussen Whatawatch.es en Laco, slechts 60 stuks van gemaakt. Komt morgen, ik sta nou al een springen bij de voordeur als een Jack Russell.

23 likes

Rustig aan. De postbode moet toch aanbellen, pakje past niet door de brievenbus. :stuck_out_tongue_winking_eye: :rofl:

2 likes

Mooie versie! Ik hou enorm van old radium lume. De zwarte accenten maken het een mooi geheel!

1 like

Nice! :ok_hand:

Thanks! Misschien hebben ze 'm nog:
LACO™ PILOT BASIC OLD RADIUM 42 LIMITED : Color Your Watch, WHATAWATCHES

Hahaha, ik oefen al met grommen en blaffen. Kwispelen lukt niet. Zojuist wel een stukje osseworst gegeten van een schoteltje, zonder handen.

1 like